kivitelezés - megbeszélés

Kivitelezés: 1. rész – Online bozótvágás 26. rész


Ha a korábbi részek során is vévig velünk tartottál, mostanra biztosan kicsit tele van a fejed a kivitelezés során rád váró sok feladattól. Ne aggódj, csupán addig tűnik bonyolultnak az egész folyamat, míg hozzá nem kezdesz. Elérkeztünk a gyakorlati megoldásokat kiveséző cikkekhez, ahol szépen sorban minden kérdésed megválaszolásra kerül.

A következő hetek során megjelenő részek abban segítenek majd téged, hogy akár már az üzleti koncepció részletekbe menő kidolgozása előtt, pár órás időráfordítással gyors visszajelzést kaphass a felvevőpiac nagyságáról. Azt is felmérjük majd, milyen bevételekre számíthatsz és mennyire nagy a verseny a célpiacon. Ezt követően pedig a kivitelezés tényleges lépéseit is végigvesszük.

ELŐKÉSZÍTÉS

Üzleti modell validálása

Üzleti felkészültség megállapítása

kivitelezés - validálásAz alapos felkészülés fontosságát nem lehet elégszer hangsúlyozni. Ismerned kell a célpiacod, a konkurenciád, és tudnod kell kitűnni valamivel a tömegből.

Ideális esetben már azelőtt bizonyítottad, hogy van kereslet arra, amit kínálsz, mielőtt egyáltalán weboldalprojekt indítására szántad volna el magad. És jó, ha ez a kereslet egy számottevő nagyságú csoport adataiból mutatkozott meg, nem csak az elfogult ismerősök / családtagok véleménye alapján. Amellett, hogy a kereslet igazoltnak bizonyul, még hitelesnek is kell lenned, ezért nem árt ha a saját szakterületeden jó referenciákkal rendelkezel.

Amin még nagyon el lehet csúszni, az az árazás. Kell, hogy legyen megfelelő árrés még az előre nem kalkulálható költségek fedezésére is, ellenkező esetben a hőn vágyott vállalkozói szabadság kellemetlenebbé tud válni, mint azt gondolnád. Itt az alkalmazotti léttel szemben a saját vagyonoddal felelsz azért, ha valami nem a terv szerint alakul. Éppen ezért nem árt, ha rendelkezel tartalékokkal a kellemetlen helyzetek kivédésére.

kivitelezés - árazás

Pontosan tudnod kell, hogy hol találod ügyfeleidet és hogyan kezeled felmerülő igényeiket. Ha mindezeket még nem tártad fel, ajánlom lépj egy lépést hátra, mielőtt felkészületlenül belevágnál online bizniszed elindításába. Nem kell 100 oldalas üzleti tervben gondolkodnod, viszont fontos, hogy ne legyenek vakfoltjaid, mielőtt vásárra vinnéd a bőröd.

A korábbi 25 részért sem kell messzire menned:

  1. Bozótvágás az online vállalkozások dzsungelében
  2. Mik az esélyeid, ha online vállalkozol?
  3. Tanulj gyorsan, hogy az élre törhess
  4. Mitől függ, hogy siker vagy rémálom lesz számodra az online vállalkozás?
  5. Szükséged van egyáltalán weboldalra vagy elég lehet egy Facebook oldal is?
  6. Egy sikeres weboldal projekt életszakaszai: Előkészítés
  7. Marketing szövegírás és grafikai tervezés
  8. Kivitelezés
  9. Indulás után
  10. A weboldal projekt 3 alappillére
  11. Érdeklődőszerzés
  12. Élményteremtés
  13. Konvertálás: Érdeklődőkből vevők
  14. Vevőgondozás
  15. Eredményességet befolyásoló tényezők: márka, pozicionálás és szöveges tartalom
  16. Eredményességet befolyásoló tényezők: megjelenés, használhatóság, hatékonyág, betöltési sebesség
  17. Kivizetelző választás: Velük vagy nélkülük?
  18. Kivitelező választás: Időhorizontok és kivitelezők
  19. Gyakorlati projektmenedzsment: Miért menedzseld saját magad a projektet?
  20. Gyakorlati projektmenedzsment: Kikkel fogsz együtt dolgozni? – 1. rész
  21. Gyakorlati projektmenedzsment: Kikkel fogsz együtt dolgozni – 2. rész
  22. Gyakorlati projektmenedzsment: Milyen teendők várnak rád?
  23. Feladatok, felelősök és buktatók
  24. A projekt komplexitását növelő tényezők
  25. Tévhitek a weboldalprojekttel kapcsolatban

Ingyenes projekttérképünkkel
BIZTOSÍTJUK A KÖZÖS NEVEZŐT


150+ oldalnyi, ingyenes útmutató
weboldalad eredményességének felpörgetéséhez, interaktív formában az Online Gyorsítósáv könyv anyagából.

Az eredményes online vállalkozások térképe, ami mindig mutatja majd, hogy weboldalad adott életszakaszában milyen feladatok várnak rád!

BESZÉLJÜNK RÓLA
hogyan tudnánk neked segíteni


Felkeltettük érdeklődésed? Írj egy pár sort projektedről, és elmondjuk, miben fejlődhet szerintünk a branded, weboldalad, hogyan hagyhatod magad mögött végre a konkurenseidet és milyen megoldásokkal válhatsz piacvezetővé.

    *Ha szeretnéd, hogy telefonon is fel tudjuk veled venni a kapcsolatot vagy visszahívást szeretnél, kérjük add meg telefonszámodat is!

    Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételek-ben foglaltakat!