Blog

Árnyék tölcsér – rejtett értékesítési útvonal az elúszó vásárlások ellen

Ha online vállalkozást vezetsz, valószínűleg már találkoztál az értékesítési tölcsér fogalmával. Ez az a folyamat, amely végigvezeti a potenciális vásárlókat a tudatosság szintjétől egészen a vásárlásig. De mi a helyzet a rejtett értékesítési útvonallal, amit ...

Olvass tovább

Funnel Hub Blueprint: Egy újabb mérföldkő a DX Labz számára

A DX Labz újabb jelentős állomásához érkezett a Funnel Hub Blueprint bemutatásával. Ez a keretrendszer, amely az amerikai Agency Coach-csal való partnerségünk eredményeként született meg, arra lett tervezve, hogy egyszerű és követhető megoldást nyújtson a ...

Olvass tovább

Hogyan dupláztuk meg az online értékesítés királyának eredményeit 24 óra alatt?

Az online értékesítés világa tele van hangzatos ígéretekkel. A legtöbb vállalkozó hosszú hónapokat – gyakran éveket – tölt el azzal, hogy rátaláljon arra a módszerre, amely valóban működik. Vannak azonban olyan szakértők, akiktől mindig bizalommal ...

Olvass tovább

Értékesítés javítása tesztekkel – 3 rész – Online bozótvágás 48. befejező rész

Az értékesítés javítása utolsó epizódjában három fontos elemre térünk ki. A popupokra (felugró ablakok), az e-mailekre és a felhasználói interjúkra. Az értékesítés javítása popupok segítségével Sokan nem kedvelik a felugró ablakokat és való igaz, hogy ...

Olvass tovább

Értékesítés javítása tesztekkel – 2 rész – Online bozótvágás 47. rész

Az értékesítés javítása második epizódjában folytassuk is a sort néhány rendkívül fontos elemmel. Első közöttük a landingek A/B tesztelése. Az értékesítés javítása a landingek A/B tesztelésével A hirdetések optimalizációja után egy lépéssel továbblépünk az értékesítés ...

Olvass tovább

Értékesítés javítása tesztekkel – 1 rész – Online bozótvágás 46. rész

Minden eddigi előkészítés ezt a pillanatot alapozta meg, végre sikerül betekintést nyerned vásárlóid fejébe és rohamléptekkel megindulhatsz a magasabb konverziós szintek irányába. Mai feladatunk az értékesítés javítása. Az értékesítés javítása hirdetésekkel Elsőként a már sokat ...

Olvass tovább

A weboldal konverzió szintjei – oldalad termeli, vagy égeti a pénzt? – Online bozótvágás 45. rész

Ahogy az előző részben ígértük, mai témánk egy igazán fogós kérdés köré épül. A weboldalad termeli, vagy égeti a pénzt? Sokszor kitértem már eddig a konverziós szint mérésének fontosságára és arra, hogy mennyire kritikus, hogy ...

Olvass tovább

Célkitűzés és mérési rendszerek – Online bozótvágás 44. rész

Az előző részben már kifejtett kvalitatív és kvantitatív tesztelési módok után ma azt tudhatod meg, hogyan határozd meg a számodra legfontosabb mérőszámot az oldaladon.  Célkitűzés és mérési rendszerek Fő metrika meghatározása – Mi az az ...

Olvass tovább

Tesztelés a weboldal indulását követően – Online bozótvágás 43. rész

Merüljünk kicsit mélyebbre a teszt témájában. Az előző részben naggyából kikörvonalazódott az a lista, hogy mit is kell mindenképpen tesztelned közvetlenül a weboldal indulása után. Ebben a részben többek között arról lesz szó, hogy kik ...

Olvass tovább

DX Labz