BLOG - Minden, ami web


Hero-pattern

2023-03-23 Írta: Kriston Gábor

Értékesítés javítása tesztekkel – 3 rész – Online bozótvágás 48. befejező rész

Az értékesítés javítása utolsó epizódjában három fontos elemre térünk ki. A popupokra (felugró ablakok), az e-mailekre és a felhasználói interjúkra. Az értékesítés javítása popupok segítségével Sokan nem kedvelik a felugró...

2023-03-15 Írta: Kriston Gábor

Értékesítés javítása tesztekkel – 2 rész – Online bozótvágás 47. rész

Az értékesítés javítása második epizódjában folytassuk is a sort néhány rendkívül fontos elemmel. Első közöttük a landingek A/B tesztelése. Az értékesítés javítása a landingek A/B tesztelésével A hirdetések optimalizációja után...

2023-02-23 Írta: Kriston Gábor

Értékesítés javítása tesztekkel – 1 rész – Online bozótvágás 46. rész

Minden eddigi előkészítés ezt a pillanatot alapozta meg, végre sikerül betekintést nyerned vásárlóid fejébe és rohamléptekkel megindulhatsz a magasabb konverziós szintek irányába. Mai feladatunk az értékesítés javítása. Az értékesítés javítása...

2023-02-17 Írta: Kriston Gábor

A weboldal konverzió szintjei – oldalad termeli, vagy égeti a pénzt? – Online bozótvágás 45. rész

Ahogy az előző részben ígértük, mai témánk egy igazán fogós kérdés köré épül. A weboldalad termeli, vagy égeti a pénzt? Sokszor kitértem már eddig a konverziós szint mérésének fontosságára és...

2023-02-09 Írta: Kriston Gábor

Célkitűzés és mérési rendszerek – Online bozótvágás 44. rész

Az előző részben már kifejtett kvalitatív és kvantitatív tesztelési módok után ma azt tudhatod meg, hogyan határozd meg a számodra legfontosabb mérőszámot az oldaladon.  Célkitűzés és mérési rendszerek Fő metrika...

2023-02-05 Írta: Kriston Gábor

Tesztelés a weboldal indulását követően – Online bozótvágás 43. rész

Merüljünk kicsit mélyebbre a teszt témájában. Az előző részben naggyából kikörvonalazódott az a lista, hogy mit is kell mindenképpen tesztelned közvetlenül a weboldal indulása után. Ebben a részben többek között...

2023-01-11 Írta: Kriston Gábor

Tesztelés a weboldal indulását követően – Online bozótvágás 42. rész

Ha itt tartasz, kezdődhetnek az izgalmak és valós eredményekben mutatkozhat meg az eddigi építkezésed. Az előző cikkben ismertetett szempontok alapján mostanra már van legalább egy látogatószerző csatornád. Így indulhat az...

2023-01-05 Írta: Kriston Gábor

Csatorna dilemma: organikus kontra fizetett forgalom – Online bozótvágás 41. rész

Most, hogy már tudod milyen forgalomfajták léteznek, megnézzük hogyan mehetsz biztosra a weboldalad forgalmát illetően, melyik csatorna lehet számodra a legjobb és mit kell tenned, ha ezt megtaláltad!   Mit...

2022-12-29 Írta: Kriston Gábor

A forgalom fajtái – Online bozótvágás 40. rész

Ahogy az előző rész végén ígértük, ma a forgalom különféle fajtáiról ejtünk szót rövid, mindenki számára érthető módon! Organikus forgalom Ha ingyenes forgalmat szeretnél, a következőket érdemes tudnod: 1) A...

2022-12-16 Írta: Kriston Gábor

Forgalomterelés és optimalizálás – Online bozótvágás 39. rész

A forgalomtereléssel és optimalizálással új mérföldkőhöz értünk weboldalad sikerességének útján! Célegyenesben vagyunk. Oldalad stabil alapokra építve elkészült és eljött az ideje, hogy elkezdjünk dolgozni a vevőszerzésen. Az utolsó fejezettel feltesszük...

2022-12-02 Írta: Kriston Gábor

Amit még érdemes tudnod: a weboldalak technikai háttere 2/2. – Online bozótvágás 38. rész

A weboldal techikai hátterével kapcsolatos 6 kulcsfontosságú terület felét már az első részben kiveséztük. Most nézzük a maradék hármat, melyekről szintén jó, ha tulajdonosként is van egy alapvető tudásod!  ...

2022-11-23 Írta: Kriston Gábor

Amit még érdemes tudnod: a weboldalak technikai háttere 1/2. – Online bozótvágás 37. rész

A múlt héten világos képet kaptunk arról, hogy a sablon vagy az egyedi kód felhasználásával készült weboldal lesz-e a jó választás, most pedig a technikai háttérrel kapcsolatban vesszük végig, amit...

2022-11-15 Írta: Kriston Gábor

Gondold meg kétszer, milyen alapokra építkezel – Sablon vagy egyedi kód? 2/2. – Online bozótvágás 36. rész

Ahogy az előző rész végén ígértük, ma végigjárjuk mely szempontok alapján érdemes eldöntened, milyen megoldást válassz saját weboldalad számára, és hogy az egyes opciók hogyan teljesítenek ezeken a területeken:  ...

2022-11-08 Írta: Kriston Gábor

Gondold meg kétszer, milyen alapokra építkezel – Sablon vagy egyedi kód? 1/2. – Online bozótvágás 35. rész

Kész a dizájnterved, de hogyan folytatódjon a weboldal építés? A weboldal építés ezen szakaszában újabb komoly döntés előtt állsz, mely alapvetően meghatározza, hogy a következő pár évben mennyire leszel képes...

2022-10-27 Írta: Kriston Gábor

A weboldal tényleges megtervezése: 2. rész – Online bozótvágás 34. rész

A mai rész végére már működő prototípussal rendelkezünk majd! Készel állsz, hogy feltöltsd tartalommal a legutóbbi részben megalkotott specifikációt? Tartalomfejlesztés és priorizálás Már bizonyítottad, hogy átjön az ügyfeleidnek, amit képviselsz....

2022-10-19 Írta: Kriston Gábor

A weboldal tényleges megtervezése: 1. rész – Online bozótvágás 33. rész

Most, hogy a tesztelésről már mindent tudsz, kanyarodjunk át a weboldal tényleges megtervezésére, mellyel két részre osztva ma, és a jövőheti bozótvágás epizódban foglaltunk neked össze! Értékesítési tölcsér felállítása Mi...

2022-10-12 Írta: Kriston Gábor

Tesztelés: 3. rész – Online bozótvágás 32. rész

Amennyiben minden neked szükséges eszközt beszereztél és csatarendbe állítottál a múlt heti rész elolvasása után, itt az idő hogy elméletből gyakorlatba ültessük a dolgokat és induljon a tesztelés!   Munkamenet...

2022-10-05 Írta: Kriston Gábor

Tesztelés: 2. rész – Online bozótvágás 31. rész

Ha az első rész tanácsai alapján alaposan felkészültél, nincs más hátra, mint előre! Nézzük, hogy a tesztelés során milyen eszközök állnak rendelkezésre virtuális fegyvertárunkban!   Mivel tesztelj? Facebook és Google...

2022-09-28 Írta: Kriston Gábor

Tesztelés: 1. rész – Online bozótvágás 30. rész

Tesztelésre fel - Nem kell megvárnod, hogy weboldalad legyen   Most, hogy már kiderítettük, hogy az ügyfélút melyik pontján kerülsz be a potenciális vásárlód látómezejébe és mire kell ilyenkor figyelned,...

2022-09-23 Írta: Kriston Gábor

Kivitelezés: 4. rész – Online bozótvágás 29. rész

A hosszas tervezés utolsó lépéseként előző alkalommal a szükséges és a valós piacméretet határoztuk meg, hogy ezen a héten már a tényleges kivitelezés vehesse kezdetét!   Miértek találkozása - Találjatok...

2022-09-15 Írta: Kriston Gábor

Kivitelezés: 3. rész – Online bozótvágás 28. rész

A kivitelezés során az alapos előkészületek fontosságát az is mutatja, hogy továbbra is a múlt heti témát folytatjuk, ma a piacméret lesz a célkeresztben!   Szükséges piacméret meghatározása - Mennyi...

2022-09-08 Írta: Kriston Gábor

Kivitelezés: 2. rész – Online bozótvágás 27. rész

Az előző héthez hasonlóan még továbbra is maradunk az üzleti modell validásának kivesézésénél még a kivitelezés előtt, hogy ismét jópár kérdéssel kevesebb legyen benned, mire a cikk végére érsz! Business...

2022-09-01 Írta: Kriston Gábor

Kivitelezés: 1. rész – Online bozótvágás 26. rész

Ha a korábbi részek során is vévig velünk tartottál, mostanra biztosan kicsit tele van a fejed a kivitelezés során rád váró sok feladattól. Ne aggódj, csupán addig tűnik bonyolultnak az...

2022-08-25 Írta: Kriston Gábor

Tévhitek a weboldalprojektekkel kapcsolatban – Online bozótvágás 25. rész

Most, hogy a komplexitást növelő faktorok ismeretében már egy hozzávetőleges becslésed van a projekt várható időtartamáról, már csak egy dolog maradt hátra, mielőtt a kivitelezésre kanyarodnánk: a weboldalprojekteket övező tévhitek...

2022-08-18 Írta: Kriston Gábor

A projekt komplexitását növelő tényezők – Online bozótvágás 24. rész

Amennyiben legutóbb is velünk tartottál, a csúszást eredményező tényezőket már megismerhetted. Ahhoz azonban, hogy reálisan meg tudd becsülni a fejlesztés idejét, a projekt komplexitására kiható faktorokkal is tisztában kell lenned:...

2022-08-11 Írta: Kriston Gábor

Feladatok, felelősök és buktatók – Online bozótvágás 23. rész

Ugyan 4 részes gyakorlati projektmenedzsment szériánk a múlt héten lezárult, maradt még jópár dolog, amiről a témát érintve kiemelt fontosságú beszélnünk. Készülj, ma ismét jópár kérdésnek pont kerül a végére!...

2022-08-04 Írta: Kriston Gábor

Gyakorlati projektmenedzsment 4. rész – Online bozótvágás 22. rész

A bozótvágáson belül indult mini gyakorlati projektmenedzsment sorozat harmadik részének köszönhetően már leendő csapatod minden betöltendő pozícióját megismerted. Most vegyük át mi a teendőd, ha nekilátsz összeállítani a kivitelezői gárdád....

2022-07-29 Írta: Kriston Gábor

Gyakorlati projektmenedzsment 3. rész – Online bozótvágás 21. rész

Ahogy egy hete ígértük, a mai részben megismerkedhettek a projektszereplők listájának utolsó két tagjával, és további hasznos gyakorlati projektmenedzsment tippekkel is készültünk nektek!   Fejlesztő A fejlesztő gondos kezeinek munkája...

2022-07-21 Írta: Kriston Gábor

Gyakorlati projektmenedzsment 2. rész – Online bozótvágás 20. rész

Ha elolvastad a gyakorlati projektment első részét, és úgy döntöttél Te is magad menedzseled online projekted, most nézzük kikkel fogsz együtt dolgozni!   Amikor az átlag üzlettulajdonos weboldal kivitelezőt keres,...

2022-07-15 Írta: Kriston Gábor

Gyakorlati projektmenedzsment 1. rész – Online bozótvágás 19. rész

Miért menedzseld saját magad a projektet?   A kivitelezőválasztással foglalkozó 17. és 18. részben már megindokoltuk, miért érdemes profikra bízni az online jelenléted megalkotásával járó munkát ahelyett, hogy magad vesződnél...

2022-07-07 Írta: Kriston Gábor

Kivitelező választás: Időhorizontok és kivitelezők – Online bozótvágás 18. rész

Most, hogy azt már tisztáztuk: kivitelezőre márpedig szükség van, lássuk mire édemes odafigyelend a közös munka során!   Milyen időtávra válassz kivitelezőket? Azzal nagyjából tisztában kell lenned, hogy lehetsz bármennyire...

2022-06-30 Írta: Kriston Gábor

Kivitelező választás: Velük vagy nélkülük? – Online bozótvágás 17. rész

Múlthéten teljessé vált az eredményességet befolyásoló tényezők hetes listája. Most már csak az a kérdés kivitelezőkkel, vagy nélkülük gondoskodj arról, hogy mind meglegyen! Ha minket kérdezel, mi mindenképpen az első...

2022-06-23 Írta: Kriston Gábor

Eredményességet befolyásoló tényezők: megjelenés, használhatóság, hatékonyág, betöltési sebesség – Online bozótvágás 16. rész

Az előző részben már három élményteremtő elem fontosságát tisztáztuk. Most megnézzük, mi a helyzet a maradék néggyel:   Vizuális megjelenés A vizuális megjelenés feladata, hogy támogassa a szöveges tartalmat és...

2022-06-15 Írta: Kriston Gábor

Eredményességet befolyásoló tényezők: márka, pozicionálás és szöveges tartalom – Online bozótvágás 15. rész

Cikksorozatunk legutóbbi részében a vevőgondozás rejtelmeiben mélyedtünk el és arra jutottunk, hogy bizony a hűség az online vállalkozásban is kifizetődő! Ma ismét az élményteremtés lesz a középpontban, melynek fontosságáról már...

2022-06-09 Írta: Kriston Gábor

Vevőgondozás – Online bozótvágás 14. rész

Ha sikeresnek bizonyulsz az élményteremtés és a konvertálás terén, akkor a munka nehezét már elvégezted. Ugyanakkor itt szoktak nagyon sokan beleesni abba a hibába, hogy folyamatosan az új vásárlók felkutatásán...

2022-06-02 Írta: Kriston Gábor

Konvertálás: Érdeklődőkből vevők – Online bozótvágás 13. rész

A konverziós arány a legfontosabb mutatószám, ami meghatározza weboldalad eredményességét. Konverziónak számít minden olyan cselekvés a weboldalon, ahol a látogató valami számodra is értékes feladatot hajt végre (pl. vásárol, kapcsolatba...

2022-05-26 Írta: Kriston Gábor

Élményteremtés: Ha ügyfeleid már beléptek az ajtón – Online bozótvágás 12. rész

A weboldal ügyfelek által érzékelt élményfaktora leginkább attól függ, hogy mennyire képes kiszolgálni vágyaikat és céljaikat.   A weboldal látogatást mindig megelőzi valamilyen cselekvés, informálódás. Tehát egy bizonyos szándékkal érkeznek...

2022-05-19 Írta: Kriston Gábor

A weboldal, mint rendszer fókuszpontjai az ügyfél szemszögéből: Érdeklődőszerzés – Online bozótvágás 11. rész

Az előző részekben már megismerkedtünk a weboldalprojekt főbb szakaszaival, így most az ügyfelek nézőpontjából vizsgálódunk tovább. Sorra vesszük, hogyan keltheted fel a figyelmüket, hogyan nyerd el a bizalmukat és az...

2022-05-12 Írta: Kriston Gábor

A weboldal projekt 3 alappillére – Online bozótvágás 10. rész

Lássuk melyik az a 3 irányelv, amelyeket muszáj a fejedbe vésni Bár a cikksorozat elkövetkező részeiben a weboldalprojekt fázisainak részletes boncolgatására is sort kerítünk majd, azért 3 alapelvet már most...

2022-05-05 Írta: Kriston Gábor

Egy sikeres weboldal projekt életszakaszai: Indulás után – Online bozótvágás 9. rész

Forgalomterelés Ha a projekt tervezési és kivitelezési szakasza sikeresen megvalósult, a forgalomterelés már viszonylag a könnyebb kategóriába esik. Két út közül választhatsz: vagy az ingyenes forgalom irányába indulsz el, viszont...

2022-04-28 Írta: Kriston Gábor

Egy sikeres weboldal projekt életszakaszai: Kivitelezés – Online bozótvágás 8. rész

Amennyiben már zöld utat kap a kivitelezés, nem szabad, hogy kétséged maradjon afelől, hogy terméked/szolgáltatásod megfelelő méretű fogadópiaccal rendelkezik-e.   Ám mielőtt megkezdenéd a pénz öntését projekted tényleges kivitelezésébe, érdemes...

2022-03-18 Írta: Hegedűs Botond

Miért érdemes történeteket mondani az osztrák kancellár díszvacsoráján?

Avagy miért tanulj meg mesélni? Ne tartsd magadban! Javában űztem még a kick-boxot nemzetközi szinten, amikor az innsbruckki világkupán mindenki meglepetésére az osztrák kancellár is tiszteletét tette a verseny megnyitóján....

2022-02-18 Írta: Kriston Gábor

Egy sikeres weboldal projekt életszakaszai: Marketing szövegírás és grafikai tervezés – Online bozótvágás 7. rész

Ha már elkészült a projekt specifikációja, érdemes a már teljesen elkészített szöveges tartalommal felkeresned a grafikust weboldalad designjának megalkotásához. A legjobb, ha ennek megírásában is segítséget kérsz egy profi szövegírótól. ...

2022-02-15 Írta: Kriston Gábor

Egy sikeres weboldal projekt életszakaszai: Előkészítés – Online bozótvágás 6. rész

Belevágni egy weboldal projektbe a legtöbb esetben rémisztő. Ott állsz világmegváltó ötleteddel, tele lelkesedéssel és félve teszed meg az első lépéseket. Nem tudod, hogyan is néz ki egy projekt-tervezet, az...

2022-02-15 Írta: Kriston Gábor

Szükséged van egyáltalán weboldalra vagy elég lehet egy Facebook oldal is? – Online bozótvágás 5. rész

Manapság a Facebook annyira népszerű platform, hogy sokan teljesen a rabjává válnak és minden figyelmüket ennek a csatornának szentelik. Mivel mi a weboldalakat tekintjük az online üzlet központi elemének ezért...

2021-08-23 Írta: Kriston Gábor

Mitől függ, hogy siker vagy rémálom lesz számodra az online vállalkozás? – Online bozótvágás 4. rész

Kevesen vitatnák, hogy egy gyermek felnevelése kihívásokkal teli, mégis talán a legnagyobb örömet adó feladat a világon. Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy mekkora felelősség és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy...

2021-08-10 Írta: Kriston Gábor

Tanulj gyorsan, hogy az élre törhess – Online bozótvágás 3. rész

Régi idők - A vevők kopogtatnak az ajtódon Réges-régen, nem egy messzi galaxisban, hanem a weboldalak hőskorában, már maga a tény, hogy weboldallal rendelkeztél, versenyelőnyhöz juttatott. Kevés volt a konkurens...

2021-08-05 Írta: Kriston Gábor

Mik az esélyeid, ha online vállalkozol? – Online bozótvágás 2. rész

Vállalkozóként viharos vizekre evezünk, amelyek sok veszélyt rejtenek és a legtöbbünknek egyedül kellett megtanulnia navigálni, hogy a hajónk ne süllyedjen el még mielőtt partot értünk volna. Azonban ez nem mindenkinek...

2021-07-30 Írta: Kriston Gábor

A hatékony kommunikáció alapja – Carmine Gallo: Storytelling könyvajánló

A történetmesélést - angolul storytelling - az élet minden területén nagy sikerrel használják olyan személyek, akiknek a nevét milliók ismerik világszerte.    Gallo, aki a téma szakértője, Storytelling (A történetmesélés...

2021-07-23 Írta: Kriston Gábor

Hogyan kaphat minden hirdetésed zöld utat a Facebookon?

Elutasították Facebook hirdetésed? Nézzünk utána miért történhetett, és hogyan veheted elejét a jövőben!   Mindannyiunkkal megesik, hogy bármennyire is erősnek gondolunk egy-egy kampányt, a Facebook hirdetési rendszere valamiért beleköt és...

2021-07-14 Írta: Kriston Gábor

Bozótvágás az online vállalkozások dzsungelében – 1. rész

Valószínűleg te is nagy reményekkel, izgalommal, ugyanakkor félelemmel és sok-sok kétséggel állsz hozzá az online vállalkozás világához és a weben történő megjelenésedhez. Nekem való ez? Fel vagyok rá készülve? -...

2021-06-29 Írta: Kriston Gábor

Codable.io – bekerültünk a WordPress fejleszők elitjébe!

Kis lépés az emberiségnek, de nagy lépés egy kis cégnek...   Szülőként gyakran tapasztaljuk, hogy a gyerekek mennyire félelem nélküliek és olyan bátorsággal mennek veszélyes helyzetek felé, hogy ezt csak...

2021-06-16 Írta: Kriston Gábor

3 KÖZÖS SZEZON, közel hatszorosára növelt bevétel

Megbízható kezekben garantált a fejlődés ESETTANULMÁNY Honnan kezdtük az építkezést? Miután a mi gondjainkra bízták az edesburgonya.bio weboldal új alapokra helyezését, az akkor weboldalon végzett vizsgálatok során hamar arra a...

2021-06-16 Írta: Kriston Gábor

MILLIÁRDOS POTENCIÁL az indulást követően mindössze fél évvel!

Amikor egy jó termék profi weboldallal és megfelelő online marketinggel párosul   ESETTANULMÁNY   Ritka, mint a fehér holló? Lépten-nyomon belefutunk abba a nem éppen megnyugtató statisztikába, miszerint Magyarországon 10-ből...

2021-05-19 Írta: Kriston Gábor

Weboldal fejlesztés kiforrt brandek számára

Hogyan jobb megvalósítani egy weboldalt? A megrendelő konkrét elképzelései mentén dolgozva, vagy egy fő irányvonal megadását követően viszonylagos szabad kezet kapva? Ez a kérdés igencsak megosztja a weboldal készítők táborát....

2021-03-17 Írta: Kriston Gábor

Ha nem megfelelően tálalod, a legérdekesebb tartalom sem talál célba! – az ütős webdizájn 5 lépése

A Szamos-Ker Kft.-vel közös projektünk kezdete remek példája annak, hogy a jólcsengő ígéreteket és nagy szavakat bizony alá is kell támasztanod, ha olyan remek ügyfelekre szeretnél szert tenni, mint a...

2021-02-23 Írta: Kriston Gábor

Fixbetonkerites.hu – nem csak kerítéseiket bízzák betonbiztos alapokra

A LEHY-BAU Kft. az újonnan induló termékvonaluk, a cég által gyártott beton kerítéselemek bemutatására szolgáló weboldal megvalósításával bízott meg minket.   A projektindító megbeszélések alkalmával hamar sikerült világos és átfogó...

2020-11-24 Írta: Kriston Gábor

150+ oldalnyi, ingyenes útmutató weboldalad eredményességének felpörgetéséhez

A fizikai érintkezés korlátozásával egyre inkább az online felé terelődik a fogyasztók figyelme. Azonban ha most gondolkodsz online vállalkozás indításában, olyan információs dzsungelt fogsz találni, amiben még a tapasztaltabbak is...

2020-07-27 Írta: Kriston Gábor

15 felbecsülhetetlen értékű tanulság, amit vállalkozóként Michael Jordantől tanultam

Mindegy, hogy hol vagy és mit csinálsz mindenképpen csapatsportot űzöl. Mit értek ezalatt? A teljesítményed önmagában nagyon ritkán fakad csak a saját teljesítőképességedből, mert valakivel biztosan együtt kell működnöd, hogy...

2020-06-23 Írta: Kriston Gábor

Hogyan lehet az online vállalkozás saját börtön helyett a szabad élet kapuja pár jó döntéssel

Ugye Te is vágysz arra, hogy sikeres online vállalkozóként megteremtsd a saját és családod anyagi biztonságát és egy kiegyensúlyozott életet élj? Ha velem tartasz elárulom neked, hogy számomra mi hozta...

2020-03-20 Írta: Kriston Gábor

Konverzió: a mutatószám, amin vállalkozásod online sikere múlik

Biztos mindenki sokszor találkozott már a konverzió szóval és sokan tisztában is vannak a jelentésével, de hogy mennyire kritikus mutatószám ez a weboldalak esetében, azt csak kevesen értik igazán. Olvass...

2019-10-03 Írta: Papp Gábor

Sikeres kulcsszókutatás: Az elmúlt évek változásai

A kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás (SEO) egyik, ha nem a legfontosabb része. De sokan nem tudják, hogy ez nem kifejezetten csak a SEO-ra vonatkozik.  A kulcsszókutatás bármely tartalomgyártás alapja, legyen szó közösségi...

2019-06-28 Írta: Kriston Gábor

Growth Hacking – Hogyan emeld vállalkozásod bővülését a négyzetre

A growth hacking az új sláger marketing körökben, azonban az ördög a részletekben rejlik és sok apró tényező egyidejű megléte szükséges a sikerhez. A kulcs a sebesség és a hatékony...

2019-04-13 Írta: Kriston Gábor

Hogyan lettem az ország első Mobil Web Specialistája

Amikor a Google nevét halljuk a fejlesztői világban, tudjuk hogy magas sztenderdekről van szó és a legtöbbünk legalább a gondolattal eljátszott már, hogy vajon képes lenne -e megugrani azt a...

2019-04-03 Írta: Tusnádi István

A weboldal készítés folyamata lépésről lépésre

Egy jól megtervezett weboldal mögött sokkal több van, mint esztétikus design. Egy jó weboldal látogatókat hoz, segít megismerni a céget és a termékeket / szolgáltatásokat, támogatja a brand építést, az...

2018-06-13 Írta: Kriston Gábor

Miért nem látogatja senki a weboldalak 90%-át

Eljött a nagy nap és elkészült a weboldalad, lehet várni a tóduló látogatókat… vagy mégsem? Sok weboldal tulajdonos beleesik abba a hibába, hogy rengeteg energiát öl oldala elindításába, aztán karba...

2018-02-19 Írta: Kriston Gábor

7 ok arra, hogy ideje újratervezni a céges weboldalad WordPress alapokon!

Webhelyed digitális üzletként szolgál a vállalkozásod számára. Ha nem tűnik vonzónak, vagy töltődik be elég gyorsan, sőt mit több, mobilra nincs optimalizálva, az ügyfelek gyorsan továbbállnak. Számos kisvállalkozó támaszkodik a...