BLOG - Minden, ami web


Hero-pattern

2022-08-11 Írta: Kriston Gábor

Feladatok, felelősök és buktatók – Online bozótvágás 23. rész

Ugyan 4 részes gyakorlati projektmenedzsment szériánk a múlt héten lezárult, maradt még jópár dolog, amiről a témát érintve kiemelt fontosságú beszélnünk. Készülj, ma ismét jópár kérdésnek pont kerül a végére!...

2022-08-04 Írta: Kriston Gábor

Gyakorlati projektmenedzsment 4. rész – Online bozótvágás 22. rész

A bozótvágáson belül indult mini gyakorlati projektmenedzsment sorozat harmadik részének köszönhetően már leendő csapatod minden betöltendő pozícióját megismerted. Most vegyük át mi a teendőd, ha nekilátsz összeállítani a kivitelezői gárdád....

2022-07-29 Írta: Kriston Gábor

Gyakorlati projektmenedzsment 3. rész – Online bozótvágás 21. rész

Ahogy egy hete ígértük, a mai részben megismerkedhettek a projektszereplők listájának utolsó két tagjával, és további hasznos gyakorlati projektmenedzsment tippekkel is készültünk nektek!   Fejlesztő A fejlesztő gondos kezeinek munkája...

2022-07-21 Írta: Kriston Gábor

Gyakorlati projektmenedzsment 2. rész – Online bozótvágás 20. rész

Ha elolvastad a gyakorlati projektment első részét, és úgy döntöttél Te is magad menedzseled online projekted, most nézzük kikkel fogsz együtt dolgozni!   Amikor az átlag üzlettulajdonos weboldal kivitelezőt keres,...

2022-07-15 Írta: Kriston Gábor

Gyakorlati projektmenedzsment 1. rész – Online bozótvágás 19. rész

Miért menedzseld saját magad a projektet?   A kivitelezőválasztással foglalkozó 17. és 18. részben már megindokoltuk, miért érdemes profikra bízni az online jelenléted megalkotásával járó munkát ahelyett, hogy magad vesződnél...

2022-07-07 Írta: Kriston Gábor

Kivitelező választás: Időhorizontok és kivitelezők – Online bozótvágás 18. rész

Most, hogy azt már tisztáztuk: kivitelezőre márpedig szükség van, lássuk mire édemes odafigyelend a közös munka során!   Milyen időtávra válassz kivitelezőket? Azzal nagyjából tisztában kell lenned, hogy lehetsz bármennyire...

2022-06-30 Írta: Kriston Gábor

Kivitelező választás: Velük vagy nélkülük? – Online bozótvágás 17. rész

Múlthéten teljessé vált az eredményességet befolyásoló tényezők hetes listája. Most már csak az a kérdés kivitelezőkkel, vagy nélkülük gondoskodj arról, hogy mind meglegyen! Ha minket kérdezel, mi mindenképpen az első...

2022-06-23 Írta: Kriston Gábor

Eredményességet befolyásoló tényezők: megjelenés, használhatóság, hatékonyág, betöltési sebesség – Online bozótvágás 16. rész

Az előző részben már három élményteremtő elem fontosságát tisztáztuk. Most megnézzük, mi a helyzet a maradék néggyel:   Vizuális megjelenés A vizuális megjelenés feladata, hogy támogassa a szöveges tartalmat és...

2022-06-15 Írta: Kriston Gábor

Eredményességet befolyásoló tényezők: márka, pozicionálás és szöveges tartalom – Online bozótvágás 15. rész

Cikksorozatunk legutóbbi részében a vevőgondozás rejtelmeiben mélyedtünk el és arra jutottunk, hogy bizony a hűség az online vállalkozásban is kifizetődő! Ma ismét az élményteremtés lesz a középpontban, melynek fontosságáról már...

2022-06-09 Írta: Kriston Gábor

Vevőgondozás – Online bozótvágás 14. rész

Ha sikeresnek bizonyulsz az élményteremtés és a konvertálás terén, akkor a munka nehezét már elvégezted. Ugyanakkor itt szoktak nagyon sokan beleesni abba a hibába, hogy folyamatosan az új vásárlók felkutatásán...

2022-06-02 Írta: Kriston Gábor

Konvertálás: Érdeklődőkből vevők – Online bozótvágás 13. rész

A konverziós arány a legfontosabb mutatószám, ami meghatározza weboldalad eredményességét. Konverziónak számít minden olyan cselekvés a weboldalon, ahol a látogató valami számodra is értékes feladatot hajt végre (pl. vásárol, kapcsolatba...

2022-05-26 Írta: Kriston Gábor

Élményteremtés: Ha ügyfeleid már beléptek az ajtón – Online bozótvágás 12. rész

A weboldal ügyfelek által érzékelt élményfaktora leginkább attól függ, hogy mennyire képes kiszolgálni vágyaikat és céljaikat.   A weboldal látogatást mindig megelőzi valamilyen cselekvés, informálódás. Tehát egy bizonyos szándékkal érkeznek...

2022-05-19 Írta: Kriston Gábor

A weboldal, mint rendszer fókuszpontjai az ügyfél szemszögéből: Érdeklődőszerzés – Online bozótvágás 11. rész

Az előző részekben már megismerkedtünk a weboldalprojekt főbb szakaszaival, így most az ügyfelek nézőpontjából vizsgálódunk tovább. Sorra vesszük, hogyan keltheted fel a figyelmüket, hogyan nyerd el a bizalmukat és az...

2022-05-12 Írta: Kriston Gábor

A weboldal projekt 3 alappillére – Online bozótvágás 10. rész

Lássuk melyik az a 3 irányelv, amelyeket muszáj a fejedbe vésni Bár a cikksorozat elkövetkező részeiben a weboldalprojekt fázisainak részletes boncolgatására is sort kerítünk majd, azért 3 alapelvet már most...

2022-05-05 Írta: Kriston Gábor

Egy sikeres weboldal projekt életszakaszai: Indulás után – Online bozótvágás 9. rész

Forgalomterelés Ha a projekt tervezési és kivitelezési szakasza sikeresen megvalósult, a forgalomterelés már viszonylag a könnyebb kategóriába esik. Két út közül választhatsz: vagy az ingyenes forgalom irányába indulsz el, viszont...

2022-04-28 Írta: Kriston Gábor

Egy sikeres weboldal projekt életszakaszai: Kivitelezés – Online bozótvágás 8. rész

Amennyiben már zöld utat kap a kivitelezés, nem szabad, hogy kétséged maradjon afelől, hogy terméked/szolgáltatásod megfelelő méretű fogadópiaccal rendelkezik-e.   Ám mielőtt megkezdenéd a pénz öntését projekted tényleges kivitelezésébe, érdemes...

2022-03-18 Írta: Hegedűs Botond

Miért érdemes történeteket mondani az osztrák kancellár díszvacsoráján?

Avagy miért tanulj meg mesélni? Ne tartsd magadban! Javában űztem még a kick-boxot nemzetközi szinten, amikor az innsbruckki világkupán mindenki meglepetésére az osztrák kancellár is tiszteletét tette a verseny megnyitóján....

2022-02-18 Írta: Kriston Gábor

Egy sikeres weboldal projekt életszakaszai: Marketing szövegírás és grafikai tervezés – Online bozótvágás 7. rész

Ha már elkészült a projekt specifikációja, érdemes a már teljesen elkészített szöveges tartalommal felkeresned a grafikust weboldalad designjának megalkotásához. A legjobb, ha ennek megírásában is segítséget kérsz egy profi szövegírótól. ...

2022-02-15 Írta: Kriston Gábor

Egy sikeres weboldal projekt életszakaszai: Előkészítés – Online bozótvágás 6. rész

Belevágni egy weboldal projektbe a legtöbb esetben rémisztő. Ott állsz világmegváltó ötleteddel, tele lelkesedéssel és félve teszed meg az első lépéseket. Nem tudod, hogyan is néz ki egy projekt-tervezet, az...

2022-02-15 Írta: Kriston Gábor

Szükséged van egyáltalán weboldalra vagy elég lehet egy Facebook oldal is? – Online bozótvágás 5. rész

Manapság a Facebook annyira népszerű platform, hogy sokan teljesen a rabjává válnak és minden figyelmüket ennek a csatornának szentelik. Mivel mi a weboldalakat tekintjük az online üzlet központi elemének ezért...

2021-08-23 Írta: Kriston Gábor

Mitől függ, hogy siker vagy rémálom lesz számodra az online vállalkozás? – Online bozótvágás 4. rész

Kevesen vitatnák, hogy egy gyermek felnevelése kihívásokkal teli, mégis talán a legnagyobb örömet adó feladat a világon. Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy mekkora felelősség és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy...

2021-08-10 Írta: Kriston Gábor

Tanulj gyorsan, hogy az élre törhess – Online bozótvágás 3. rész

Régi idők - A vevők kopogtatnak az ajtódon Réges-régen, nem egy messzi galaxisban, hanem a weboldalak hőskorában, már maga a tény, hogy weboldallal rendelkeztél, versenyelőnyhöz juttatott. Kevés volt a konkurens...

2021-08-05 Írta: Kriston Gábor

Mik az esélyeid, ha online vállalkozol? – Online bozótvágás 2. rész

Vállalkozóként viharos vizekre evezünk, amelyek sok veszélyt rejtenek és a legtöbbünknek egyedül kellett megtanulnia navigálni, hogy a hajónk ne süllyedjen el még mielőtt partot értünk volna. Azonban ez nem mindenkinek...

2021-07-30 Írta: Kriston Gábor

A hatékony kommunikáció alapja – Carmine Gallo: Storytelling könyvajánló

A történetmesélést - angolul storytelling - az élet minden területén nagy sikerrel használják olyan személyek, akiknek a nevét milliók ismerik világszerte.    Gallo, aki a téma szakértője, Storytelling (A történetmesélés...

2021-07-23 Írta: Kriston Gábor

Hogyan kaphat minden hirdetésed zöld utat a Facebookon?

Elutasították Facebook hirdetésed? Nézzünk utána miért történhetett, és hogyan veheted elejét a jövőben!   Mindannyiunkkal megesik, hogy bármennyire is erősnek gondolunk egy-egy kampányt, a Facebook hirdetési rendszere valamiért beleköt és...

2021-07-14 Írta: Kriston Gábor

Bozótvágás az online vállalkozások dzsungelében – 1. rész

Valószínűleg te is nagy reményekkel, izgalommal, ugyanakkor félelemmel és sok-sok kétséggel állsz hozzá az online vállalkozás világához és a weben történő megjelenésedhez. Nekem való ez? Fel vagyok rá készülve? -...

2021-06-29 Írta: Kriston Gábor

Codable.io – bekerültünk a WordPress fejleszők elitjébe!

Kis lépés az emberiségnek, de nagy lépés egy kis cégnek...   Szülőként gyakran tapasztaljuk, hogy a gyerekek mennyire félelem nélküliek és olyan bátorsággal mennek veszélyes helyzetek felé, hogy ezt csak...

2021-06-16 Írta: Kriston Gábor

3 KÖZÖS SZEZON, közel hatszorosára növelt bevétel

Megbízható kezekben garantált a fejlődés ESETTANULMÁNY Honnan kezdtük az építkezést? Miután a mi gondjainkra bízták az edesburgonya.bio weboldal új alapokra helyezését, az akkor weboldalon végzett vizsgálatok során hamar arra a...

2021-06-16 Írta: Kriston Gábor

MILLIÁRDOS POTENCIÁL az indulást követően mindössze fél évvel!

Amikor egy jó termék profi weboldallal és megfelelő online marketinggel párosul   ESETTANULMÁNY   Ritka, mint a fehér holló? Lépten-nyomon belefutunk abba a nem éppen megnyugtató statisztikába, miszerint Magyarországon 10-ből...

2021-05-19 Írta: Kriston Gábor

Weboldal fejlesztés kiforrt brandek számára

Hogyan jobb megvalósítani egy weboldalt? A megrendelő konkrét elképzelései mentén dolgozva, vagy egy fő irányvonal megadását követően viszonylagos szabad kezet kapva? Ez a kérdés igencsak megosztja a weboldal készítők táborát....

2021-03-17 Írta: Kriston Gábor

Ha nem megfelelően tálalod, a legérdekesebb tartalom sem talál célba! – az ütős webdizájn 5 lépése

A Szamos-Ker Kft.-vel közös projektünk kezdete remek példája annak, hogy a jólcsengő ígéreteket és nagy szavakat bizony alá is kell támasztanod, ha olyan remek ügyfelekre szeretnél szert tenni, mint a...

2021-02-23 Írta: Kriston Gábor

Fixbetonkerites.hu – nem csak kerítéseiket bízzák betonbiztos alapokra

A LEHY-BAU Kft. az újonnan induló termékvonaluk, a cég által gyártott beton kerítéselemek bemutatására szolgáló weboldal megvalósításával bízott meg minket.   A projektindító megbeszélések alkalmával hamar sikerült világos és átfogó...

2020-11-24 Írta: Kriston Gábor

150+ oldalnyi, ingyenes útmutató weboldalad eredményességének felpörgetéséhez

A fizikai érintkezés korlátozásával egyre inkább az online felé terelődik a fogyasztók figyelme. Azonban ha most gondolkodsz online vállalkozás indításában, olyan információs dzsungelt fogsz találni, amiben még a tapasztaltabbak is...

2020-07-27 Írta: Kriston Gábor

15 felbecsülhetetlen értékű tanulság, amit vállalkozóként Michael Jordantől tanultam

Mindegy, hogy hol vagy és mit csinálsz mindenképpen csapatsportot űzöl. Mit értek ezalatt? A teljesítményed önmagában nagyon ritkán fakad csak a saját teljesítőképességedből, mert valakivel biztosan együtt kell működnöd, hogy...

2020-06-23 Írta: Kriston Gábor

Hogyan lehet az online vállalkozás saját börtön helyett a szabad élet kapuja pár jó döntéssel

Ugye Te is vágysz arra, hogy sikeres online vállalkozóként megteremtsd a saját és családod anyagi biztonságát és egy kiegyensúlyozott életet élj? Ha velem tartasz elárulom neked, hogy számomra mi hozta...

2020-03-20 Írta: Kriston Gábor

Konverzió: a mutatószám, amin vállalkozásod online sikere múlik

Biztos mindenki sokszor találkozott már a konverzió szóval és sokan tisztában is vannak a jelentésével, de hogy mennyire kritikus mutatószám ez a weboldalak esetében, azt csak kevesen értik igazán. Olvass...

2019-10-03 Írta: Papp Gábor

Sikeres kulcsszókutatás: Az elmúlt évek változásai

A kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás (SEO) egyik, ha nem a legfontosabb része. De sokan nem tudják, hogy ez nem kifejezetten csak a SEO-ra vonatkozik.  A kulcsszókutatás bármely tartalomgyártás alapja, legyen szó közösségi...

2019-06-28 Írta: Kriston Gábor

Growth Hacking – Hogyan emeld vállalkozásod bővülését a négyzetre

A growth hacking az új sláger marketing körökben, azonban az ördög a részletekben rejlik és sok apró tényező egyidejű megléte szükséges a sikerhez. A kulcs a sebesség és a hatékony...

2019-04-13 Írta: Kriston Gábor

Hogyan lettem az ország első Mobil Web Specialistája

Amikor a Google nevét halljuk a fejlesztői világban, tudjuk hogy magas sztenderdekről van szó és a legtöbbünk legalább a gondolattal eljátszott már, hogy vajon képes lenne -e megugrani azt a...

2019-04-03 Írta: Tusnádi István

A weboldal készítés folyamata lépésről lépésre

Egy jól megtervezett weboldal mögött sokkal több van, mint esztétikus design. Egy jó weboldal látogatókat hoz, segít megismerni a céget és a termékeket / szolgáltatásokat, támogatja a brand építést, az...

2018-06-13 Írta: Kriston Gábor

Miért nem látogatja senki a weboldalak 90%-át

Eljött a nagy nap és elkészült a weboldalad, lehet várni a tóduló látogatókat… vagy mégsem? Sok weboldal tulajdonos beleesik abba a hibába, hogy rengeteg energiát öl oldala elindításába, aztán karba...

2018-02-19 Írta: Kriston Gábor

7 ok arra, hogy ideje újratervezni a céges weboldalad WordPress alapokon!

Webhelyed digitális üzletként szolgál a vállalkozásod számára. Ha nem tűnik vonzónak, vagy töltődik be elég gyorsan, sőt mit több, mobilra nincs optimalizálva, az ügyfelek gyorsan továbbállnak. Számos kisvállalkozó támaszkodik a...