Az értékesítés javítása utolsó epizódjában három fontos elemre térünk ki. A popupokra (felugró ablakok), az e-mailekre és a felhasználói interjúkra. Az értékesítés javítása popupok segítségével Sokan nem kedvelik a felugró...
Az értékesítés javítása második epizódjában folytassuk is a sort néhány rendkívül fontos elemmel. Első közöttük a landingek A/B tesztelése. Az értékesítés javítása a landingek A/B tesztelésével A hirdetések optimalizációja után...
Minden eddigi előkészítés ezt a pillanatot alapozta meg, végre sikerül betekintést nyerned vásárlóid fejébe és rohamléptekkel megindulhatsz a magasabb konverziós szintek irányába. Mai feladatunk az értékesítés javítása. Az értékesítés javítása...
Ahogy az előző részben ígértük, mai témánk egy igazán fogós kérdés köré épül. A weboldalad termeli, vagy égeti a pénzt? Sokszor kitértem már eddig a konverziós szint mérésének fontosságára és...
Az előző részben már kifejtett kvalitatív és kvantitatív tesztelési módok után ma azt tudhatod meg, hogyan határozd meg a számodra legfontosabb mérőszámot az oldaladon. Célkitűzés és mérési rendszerek Fő metrika...
Merüljünk kicsit mélyebbre a teszt témájában. Az előző részben naggyából kikörvonalazódott az a lista, hogy mit is kell mindenképpen tesztelned közvetlenül a weboldal indulása után. Ebben a részben többek között...
Ha itt tartasz, kezdődhetnek az izgalmak és valós eredményekben mutatkozhat meg az eddigi építkezésed. Az előző cikkben ismertetett szempontok alapján mostanra már van legalább egy látogatószerző csatornád. Így indulhat az...
Most, hogy már tudod milyen forgalomfajták léteznek, megnézzük hogyan mehetsz biztosra a weboldalad forgalmát illetően, melyik csatorna lehet számodra a legjobb és mit kell tenned, ha ezt megtaláltad! Mit...
Ahogy az előző rész végén ígértük, ma a forgalom különféle fajtáiról ejtünk szót rövid, mindenki számára érthető módon! Organikus forgalom Ha ingyenes forgalmat szeretnél, a következőket érdemes tudnod: 1) A...
A forgalomtereléssel és optimalizálással új mérföldkőhöz értünk weboldalad sikerességének útján! Célegyenesben vagyunk. Oldalad stabil alapokra építve elkészült és eljött az ideje, hogy elkezdjünk dolgozni a vevőszerzésen. Az utolsó fejezettel feltesszük...
A weboldal techikai hátterével kapcsolatos 6 kulcsfontosságú terület felét már az első részben kiveséztük. Most nézzük a maradék hármat, melyekről szintén jó, ha tulajdonosként is van egy alapvető tudásod! ...
A múlt héten világos képet kaptunk arról, hogy a sablon vagy az egyedi kód felhasználásával készült weboldal lesz-e a jó választás, most pedig a technikai háttérrel kapcsolatban vesszük végig, amit...
Ahogy az előző rész végén ígértük, ma végigjárjuk mely szempontok alapján érdemes eldöntened, milyen megoldást válassz saját weboldalad számára, és hogy az egyes opciók hogyan teljesítenek ezeken a területeken: ...
Kész a dizájnterved, de hogyan folytatódjon a weboldal építés? A weboldal építés ezen szakaszában újabb komoly döntés előtt állsz, mely alapvetően meghatározza, hogy a következő pár évben mennyire leszel képes...
A mai rész végére már működő prototípussal rendelkezünk majd! Készel állsz, hogy feltöltsd tartalommal a legutóbbi részben megalkotott specifikációt? Tartalomfejlesztés és priorizálás Már bizonyítottad, hogy átjön az ügyfeleidnek, amit képviselsz....
Most, hogy a tesztelésről már mindent tudsz, kanyarodjunk át a weboldal tényleges megtervezésére, mellyel két részre osztva ma, és a jövőheti bozótvágás epizódban foglaltunk neked össze! Értékesítési tölcsér felállítása Mi...
Amennyiben minden neked szükséges eszközt beszereztél és csatarendbe állítottál a múlt heti rész elolvasása után, itt az idő hogy elméletből gyakorlatba ültessük a dolgokat és induljon a tesztelés! Munkamenet...
Ha az első rész tanácsai alapján alaposan felkészültél, nincs más hátra, mint előre! Nézzük, hogy a tesztelés során milyen eszközök állnak rendelkezésre virtuális fegyvertárunkban! Mivel tesztelj? Facebook és Google...
Tesztelésre fel - Nem kell megvárnod, hogy weboldalad legyen Most, hogy már kiderítettük, hogy az ügyfélút melyik pontján kerülsz be a potenciális vásárlód látómezejébe és mire kell ilyenkor figyelned,...
A hosszas tervezés utolsó lépéseként előző alkalommal a szükséges és a valós piacméretet határoztuk meg, hogy ezen a héten már a tényleges kivitelezés vehesse kezdetét! Miértek találkozása - Találjatok...
A kivitelezés során az alapos előkészületek fontosságát az is mutatja, hogy továbbra is a múlt heti témát folytatjuk, ma a piacméret lesz a célkeresztben! Szükséges piacméret meghatározása - Mennyi...
Az előző héthez hasonlóan még továbbra is maradunk az üzleti modell validásának kivesézésénél még a kivitelezés előtt, hogy ismét jópár kérdéssel kevesebb legyen benned, mire a cikk végére érsz! Business...
Ha a korábbi részek során is vévig velünk tartottál, mostanra biztosan kicsit tele van a fejed a kivitelezés során rád váró sok feladattól. Ne aggódj, csupán addig tűnik bonyolultnak az...
Most, hogy a komplexitást növelő faktorok ismeretében már egy hozzávetőleges becslésed van a projekt várható időtartamáról, már csak egy dolog maradt hátra, mielőtt a kivitelezésre kanyarodnánk: a weboldalprojekteket övező tévhitek...
Amennyiben legutóbb is velünk tartottál, a csúszást eredményező tényezőket már megismerhetted. Ahhoz azonban, hogy reálisan meg tudd becsülni a fejlesztés idejét, a projekt komplexitására kiható faktorokkal is tisztában kell lenned:...
Ugyan 4 részes gyakorlati projektmenedzsment szériánk a múlt héten lezárult, maradt még jópár dolog, amiről a témát érintve kiemelt fontosságú beszélnünk. Készülj, ma ismét jópár kérdésnek pont kerül a végére!...
A bozótvágáson belül indult mini gyakorlati projektmenedzsment sorozat harmadik részének köszönhetően már leendő csapatod minden betöltendő pozícióját megismerted. Most vegyük át mi a teendőd, ha nekilátsz összeállítani a kivitelezői gárdád....
Ahogy egy hete ígértük, a mai részben megismerkedhettek a projektszereplők listájának utolsó két tagjával, és további hasznos gyakorlati projektmenedzsment tippekkel is készültünk nektek! Fejlesztő A fejlesztő gondos kezeinek munkája...
Ha elolvastad a gyakorlati projektment első részét, és úgy döntöttél Te is magad menedzseled online projekted, most nézzük kikkel fogsz együtt dolgozni! Amikor az átlag üzlettulajdonos weboldal kivitelezőt keres,...
Miért menedzseld saját magad a projektet? A kivitelezőválasztással foglalkozó 17. és 18. részben már megindokoltuk, miért érdemes profikra bízni az online jelenléted megalkotásával járó munkát ahelyett, hogy magad vesződnél...
Most, hogy azt már tisztáztuk: kivitelezőre márpedig szükség van, lássuk mire édemes odafigyelend a közös munka során! Milyen időtávra válassz kivitelezőket? Azzal nagyjából tisztában kell lenned, hogy lehetsz bármennyire...
Múlthéten teljessé vált az eredményességet befolyásoló tényezők hetes listája. Most már csak az a kérdés kivitelezőkkel, vagy nélkülük gondoskodj arról, hogy mind meglegyen! Ha minket kérdezel, mi mindenképpen az első...
Az előző részben már három élményteremtő elem fontosságát tisztáztuk. Most megnézzük, mi a helyzet a maradék néggyel: Vizuális megjelenés A vizuális megjelenés feladata, hogy támogassa a szöveges tartalmat és...
Cikksorozatunk legutóbbi részében a vevőgondozás rejtelmeiben mélyedtünk el és arra jutottunk, hogy bizony a hűség az online vállalkozásban is kifizetődő! Ma ismét az élményteremtés lesz a középpontban, melynek fontosságáról már...
Ha sikeresnek bizonyulsz az élményteremtés és a konvertálás terén, akkor a munka nehezét már elvégezted. Ugyanakkor itt szoktak nagyon sokan beleesni abba a hibába, hogy folyamatosan az új vásárlók felkutatásán...
A konverziós arány a legfontosabb mutatószám, ami meghatározza weboldalad eredményességét. Konverziónak számít minden olyan cselekvés a weboldalon, ahol a látogató valami számodra is értékes feladatot hajt végre (pl. vásárol, kapcsolatba...
A weboldal ügyfelek által érzékelt élményfaktora leginkább attól függ, hogy mennyire képes kiszolgálni vágyaikat és céljaikat. A weboldal látogatást mindig megelőzi valamilyen cselekvés, informálódás. Tehát egy bizonyos szándékkal érkeznek...
Az előző részekben már megismerkedtünk a weboldalprojekt főbb szakaszaival, így most az ügyfelek nézőpontjából vizsgálódunk tovább. Sorra vesszük, hogyan keltheted fel a figyelmüket, hogyan nyerd el a bizalmukat és az...
Lássuk melyik az a 3 irányelv, amelyeket muszáj a fejedbe vésni Bár a cikksorozat elkövetkező részeiben a weboldalprojekt fázisainak részletes boncolgatására is sort kerítünk majd, azért 3 alapelvet már most...
Forgalomterelés Ha a projekt tervezési és kivitelezési szakasza sikeresen megvalósult, a forgalomterelés már viszonylag a könnyebb kategóriába esik. Két út közül választhatsz: vagy az ingyenes forgalom irányába indulsz el, viszont...
Amennyiben már zöld utat kap a kivitelezés, nem szabad, hogy kétséged maradjon afelől, hogy terméked/szolgáltatásod megfelelő méretű fogadópiaccal rendelkezik-e. Ám mielőtt megkezdenéd a pénz öntését projekted tényleges kivitelezésébe, érdemes...
Avagy miért tanulj meg mesélni? Ne tartsd magadban! Javában űztem még a kick-boxot nemzetközi szinten, amikor az innsbruckki világkupán mindenki meglepetésére az osztrák kancellár is tiszteletét tette a verseny megnyitóján....
Ha már elkészült a projekt specifikációja, érdemes a már teljesen elkészített szöveges tartalommal felkeresned a grafikust weboldalad designjának megalkotásához. A legjobb, ha ennek megírásában is segítséget kérsz egy profi szövegírótól. ...
Belevágni egy weboldal projektbe a legtöbb esetben rémisztő. Ott állsz világmegváltó ötleteddel, tele lelkesedéssel és félve teszed meg az első lépéseket. Nem tudod, hogyan is néz ki egy projekt-tervezet, az...
Manapság a Facebook annyira népszerű platform, hogy sokan teljesen a rabjává válnak és minden figyelmüket ennek a csatornának szentelik. Mivel mi a weboldalakat tekintjük az online üzlet központi elemének ezért...
Kevesen vitatnák, hogy egy gyermek felnevelése kihívásokkal teli, mégis talán a legnagyobb örömet adó feladat a világon. Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy mekkora felelősség és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy...
Régi idők - A vevők kopogtatnak az ajtódon Réges-régen, nem egy messzi galaxisban, hanem a weboldalak hőskorában, már maga a tény, hogy weboldallal rendelkeztél, versenyelőnyhöz juttatott. Kevés volt a konkurens...
Vállalkozóként viharos vizekre evezünk, amelyek sok veszélyt rejtenek és a legtöbbünknek egyedül kellett megtanulnia navigálni, hogy a hajónk ne süllyedjen el még mielőtt partot értünk volna. Azonban ez nem mindenkinek...
A történetmesélést - angolul storytelling - az élet minden területén nagy sikerrel használják olyan személyek, akiknek a nevét milliók ismerik világszerte. Gallo, aki a téma szakértője, Storytelling (A történetmesélés...
Elutasították Facebook hirdetésed? Nézzünk utána miért történhetett, és hogyan veheted elejét a jövőben! Mindannyiunkkal megesik, hogy bármennyire is erősnek gondolunk egy-egy kampányt, a Facebook hirdetési rendszere valamiért beleköt és...
Valószínűleg te is nagy reményekkel, izgalommal, ugyanakkor félelemmel és sok-sok kétséggel állsz hozzá az online vállalkozás világához és a weben történő megjelenésedhez. Nekem való ez? Fel vagyok rá készülve? -...
Kis lépés az emberiségnek, de nagy lépés egy kis cégnek... Szülőként gyakran tapasztaljuk, hogy a gyerekek mennyire félelem nélküliek és olyan bátorsággal mennek veszélyes helyzetek felé, hogy ezt csak...
Megbízható kezekben garantált a fejlődés ESETTANULMÁNY Honnan kezdtük az építkezést? Miután a mi gondjainkra bízták az edesburgonya.bio weboldal új alapokra helyezését, az akkor weboldalon végzett vizsgálatok során hamar arra a...
Amikor egy jó termék profi weboldallal és megfelelő online marketinggel párosul ESETTANULMÁNY Ritka, mint a fehér holló? Lépten-nyomon belefutunk abba a nem éppen megnyugtató statisztikába, miszerint Magyarországon 10-ből...
Hogyan jobb megvalósítani egy weboldalt? A megrendelő konkrét elképzelései mentén dolgozva, vagy egy fő irányvonal megadását követően viszonylagos szabad kezet kapva? Ez a kérdés igencsak megosztja a weboldal készítők táborát....
A Szamos-Ker Kft.-vel közös projektünk kezdete remek példája annak, hogy a jólcsengő ígéreteket és nagy szavakat bizony alá is kell támasztanod, ha olyan remek ügyfelekre szeretnél szert tenni, mint a...
A LEHY-BAU Kft. az újonnan induló termékvonaluk, a cég által gyártott beton kerítéselemek bemutatására szolgáló weboldal megvalósításával bízott meg minket. A projektindító megbeszélések alkalmával hamar sikerült világos és átfogó...
A fizikai érintkezés korlátozásával egyre inkább az online felé terelődik a fogyasztók figyelme. Azonban ha most gondolkodsz online vállalkozás indításában, olyan információs dzsungelt fogsz találni, amiben még a tapasztaltabbak is...
Mindegy, hogy hol vagy és mit csinálsz mindenképpen csapatsportot űzöl. Mit értek ezalatt? A teljesítményed önmagában nagyon ritkán fakad csak a saját teljesítőképességedből, mert valakivel biztosan együtt kell működnöd, hogy...
Ugye Te is vágysz arra, hogy sikeres online vállalkozóként megteremtsd a saját és családod anyagi biztonságát és egy kiegyensúlyozott életet élj? Ha velem tartasz elárulom neked, hogy számomra mi hozta...
Biztos mindenki sokszor találkozott már a konverzió szóval és sokan tisztában is vannak a jelentésével, de hogy mennyire kritikus mutatószám ez a weboldalak esetében, azt csak kevesen értik igazán. Olvass...
A kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás (SEO) egyik, ha nem a legfontosabb része. De sokan nem tudják, hogy ez nem kifejezetten csak a SEO-ra vonatkozik. A kulcsszókutatás bármely tartalomgyártás alapja, legyen szó közösségi...
A growth hacking az új sláger marketing körökben, azonban az ördög a részletekben rejlik és sok apró tényező egyidejű megléte szükséges a sikerhez. A kulcs a sebesség és a hatékony...
Amikor a Google nevét halljuk a fejlesztői világban, tudjuk hogy magas sztenderdekről van szó és a legtöbbünk legalább a gondolattal eljátszott már, hogy vajon képes lenne -e megugrani azt a...
Egy jól megtervezett weboldal mögött sokkal több van, mint esztétikus design. Egy jó weboldal látogatókat hoz, segít megismerni a céget és a termékeket / szolgáltatásokat, támogatja a brand építést, az...
Eljött a nagy nap és elkészült a weboldalad, lehet várni a tóduló látogatókat… vagy mégsem? Sok weboldal tulajdonos beleesik abba a hibába, hogy rengeteg energiát öl oldala elindításába, aztán karba...
Webhelyed digitális üzletként szolgál a vállalkozásod számára. Ha nem tűnik vonzónak, vagy töltődik be elég gyorsan, sőt mit több, mobilra nincs optimalizálva, az ügyfelek gyorsan továbbállnak. Számos kisvállalkozó támaszkodik a...
Mi is sütiket használunk
Ez a weboldal is sütiket használ a kényelmes felhasználói élmény biztosításához, a weboldal működtetése, használatának megkönnyítése, a weboldal használatának elemzésével történő fejlesztése és releváns ajánlatok megjelenítése érdekében.
Működéshez szükséges cookie-k
Always active
Az oldal megfelelő működéséhez elengedhetetlen sütik.
Testreszabás
A személyre szabott beállításokhoz elengedhetetlen sütik.
Statisztika
Az oldal működésének és funkcióinak továbbfejlesztéséhez szükséges sütik.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Testreszabott ajánlatok megjelenítéséhez szükséges sütik.