Hero-pattern

ONLINE
GYORSÍTÓSÁV

Láss át a weboldalakat övező ködön és találj rá az üzleti sikerhez vezető legrövidebb útra!

Az egyetlen a-tól z-ig online piachódítási útmutató. Végre egy könyv elolvasásával megtudhatod, mire fókuszálj weboldalad eredményes elindításahoz és profitábilis működtetéséhez, ahelyett, hogy 1000+1 helyről kellene összeraknod az információmorzsákat.

Rendeld meg még ma az online siker térképét!

Kriston Gábor

Az ország egyetlen
Google Minősített
Mobil Web Specialistája

“Életmentő útikönyv az online vállalkozáshoz.

Gábor könyve nélkül az online vállalkozás olyan, mint elutazni egy ismeretlen országba útikönyv, tervek, ismerősök és okostelefon nélkül: veszélyes kalandtúra. Ha a kedves szerző pár évvel korábban megírta volna, néhány millió forinttal biztosan gazdagabb és néhány ősz hajszállal szegényebb lennék. Túlélőtúra helyett válaszd útitársnak, és sikeres leszel!”

Mészáros Róbert

márkaépítő, BrandBirds

HOGYAN LEGYÉL SIKERES,
amikor farkastörvények uralkodnak?

Új időszámítás kezdődött az online világban és csak a legfelkészültebbek lesznek képesek versenyben maradni!


Egyre többen kívánnak online bizniszt építeni, azonban a siker is egyre komplexebb tudást igényel. A könyv által megismerheted mi az a belépési szint, ahonnan megnyílik a siker kapuja. Csak kevesen fognak időben rátalálni a helyes ösvényre. Te melyik csoportba fogsz tartozni?

Olvasd el a könyvet, ami miatt a legtöbb webes kivitelező nem fog szeretni, mégis
HOZZA AZ EREDMÉNYEKET!

    MILYEN INFORMÁCIÓKKAL FOGSZ GAZDAGODNI:
  • Csak a lényegre szorítkozó tudás birtokába kerülsz, amiről a konkurenseid 99%-a még nem hallott, mert elvesznek az információs dömpingben, így köröket verhetsz rájuk
  • Többé nem lesz minden kínai, ha egy kivitelezővel kell tárgyalnod és megtanulsz hatékonyan együttműködni velük, hogy te az üzletfejlesztésre fókuszálhass
  • Megismered az online vállalkozások legnagyobb buktatóit, így elkerülheted őket
  • Nem fogsz feleslegesen vagyonokat kidobni az ablakon félmegoldásokra
  • Egy olyan útikalauzt kapsz, amihez mindig vissza tudsz nyúlni ha kételyeid támadnak, mert a weboldal minden életszakaszában pontos útmutatást nyújt a teendőiddel kapcsolatban
  • Az ismertetett praktikákkal a siker csak idő és kitartás kérdése lesz, mert "kézen foglak", és végigkísérlek a sikerhez vezető úton
  • Jobb rálátásod lesz a sikeres weboldal kulcselemeire mint a kivitelezők 95%-ának, akik csak a saját szakterületükre fókuszálnak
Checkmark Star

30 napos

ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA!

Ha úgy gondolod, hogy a könyv nem hozza vissza legalább az árának a 10x-esét az elkövetkezendő 1 évben, a vásárlástól számított 30 napon belül visszatérítjük az árát kérdés nélkül!

MIÉRT LELKESEK,
akik már olvasták

MIÉRT LELKESEK, akik már olvasták


"Baromi királyul van felépítve a könyv. Miközben olvastam, komolyan mondom, hogy megirigyeltem a nyelvezetét és a felépítését. Le a kalappal!

Olyan könyv, amire a piac már évek óta várt. Pótolhatatlan mankó lesz, ha online üzletet szeretnétek felépíteni.

Minden cégnek ennek kéne lennie az alapjának, amit itt bemutatsz. Komolyan mondom, hogy e nélkül még egy domain nevet sem szabadna megvásárolni."

Farkas-Balog Dávid

online marketing szakértő

“Nagyon alapos, rendszerezett, széleskörű tudásanyagra épülő információbomba. Bombasztikus a felismerések és a felismertetések tekintetében. Tabukat döntöget. Rávilágít olyan összefüggésekre, melyeket sok webfejlesztő, közösségi médiákat és/vagy online hirdetéseket kezelő ügynökség tudatlanságból elhallgat, vagy ami még rosszabb, tudatosan leplez és agyonhallgat.

Enélkül senkinek sem volna szabad egyetlen mozdulatot sem tenni az online üzletfejlesztések világában!”

Kamilla Akhmin

GoldHair hajhosszabbítás projekt

"A könyvedet egy 110%-ig gyakorlatias könyvnek látom, amire soha nem volt ennyire szükség. Púdermentes. Nem fest lila ködöt, hanem azt nyújtja, amire szüksége van ma egy vállalkozónak, aki online akar értékesíteni és mostantól mindenki akar online értékesíteni. Lépésről lépsre viszi végig az olvasót a számára még ismeretlen területeken és lerántja a leplet azokról a sötét sarkokról, amik a hiábavaló vállalkozásokhoz vezethetnének.

Igazából fizetni kéne neked a könyvön túl azoknak, akik így nem veszítik el a pénzüket.”

Jeckel Eszter

diplomás coach

“Egy nagyon tagolt, átlátható, tankönyvszerű, jól áttekinthető és értelmezhető olvasmány.

Közvetlen, megnyerő hangvétel, személyes történetek bemutatásával, sorsközösséget vállalsz, ami szimpatikus az olvasónak. Szerintem ezzel szintet léptél, nem csak azokhoz szól a könyv akik most akarnak online vállalkozást indítani, hanem kezdő webdesignereknek is, hiszen egy nagyon átfogó képet kaphatnak erről a világról, de legfőképpen a leendő klienseik szemével. Azokkal a problémákkal, gondolatokkal, kerdésekkel találkozhatnak a könyvben, amik az ügyfeleikben is megfogalmazódhatnak.”

Kovács Tamás

brand manager

„Baromi jó az egész amit összeraktál, nagyon tetszik.

Az fogott meg a legjobban, hogy olyan lényegretörő és közben fiatalos, úgy olvastatja magát. Magamra ismertem."

Bohut Gergő

BubbleBook alapító

„Bárcsak 1 évvel ezelőtt került volna elém!!”

Sok időt, pénzt és kínlódást spóroltam volna meg magamnak a weboldalam menedzselését illetően!!

Kertész-Farkas Anikó

Franciázz.hu

„Aranybánya, kincsestár.”

Nagyon bírom a stílusát, mert őszinte, és megmondja miből-mi következik, hová juthat el, és mindennek a mélyére leás, megmutatja. Remek könyv, olyan témával, amely nagyon sokunknak fog segíteni és tovább fejleszteni!

Máté Brigitta

Lépcsőfok

„Jó szakirodalom.”

"Konkrét utat ír le, ami olyan érzést kelt, hogy ha véletlenül elfelejtenék mindent, amit eddig megtanultam, elolvasva ezt a könyvet újra képben lehetnék a vállalkozás témakörben. Nagyon jó dolgok vannak benne rendesen leírva, így biztosan jó szakirodalom lesz!”

Kovács András

Édesburgonya.bio

Tekintsd meg DOMÁN ZSOLT videós ajánlóját

KEVESEBB KERÜLŐÚT + TÖBB ÜGYFÉL

KEVESEBB STRESSZ ÉS AGGODALOM + TÖBB BEVÉTEL

Eljött a SZEMLÉLETVÁLTÁS ideje!


Ha ezeket a sorokat olvasod, akkor valószínűleg Te is nagy reményekkel, izgalommal, ugyanakkor félelemmel és sok-sok kétséggel állsz hozzá az online vállalkozás világához és a weben történő megjelenésedhez.


Nekem való ez? Fel vagyok rá készülve? - teheted fel joggal a kérdést. Az is lehet, hogy már van webes felületed, de nem vagy elégedett az eddigi eredményeiddel és bizonytalan vagy a jövőt illetően. Az igazság az, hogy a teljes fegyverarzenál, amit birtokolnod- és hatékonyan használnod kellene ahhoz, hogy sikeres lehess, még attól is összetettebb, mint azt eddig gondoltad!

Az elmúlt években annyira sok információ vált elérhetővé az online vállalkozások indításával és üzemeltetésével kapcsolatban, amivel még a szakemberek is csak nehezen tudják tartani a lépést. Nagyon kevesen látják át, hogy mi az, ami igazán fontos és hasznos. Ezzel egyidejűleg kiszélesedett és komplexebbé vált a lehetőségek tárháza is. Minden lehetőséget megismerni pedig még inkább lehetetlen egy, a webes világba éppen csak belecsöppenő vállalkozónak.

Sajnos ezidáig a sikerhez szükséges információk csak különböző médiákon szétszórva, rendezetlenül voltak jelen. A piacra lépő újdonsült vállalkozók, ha kerestek sem találtak volna olyan átfogó kiadványt, amivel nem kellene hosszú ideig a sötétben tapogatózniuk.

Van remény! Nem szeretném tovább tétlenül nézni, hogy jó szándékú vállalkozók vásárra viszik a bőrüket, úgy, hogy közben óriási kockázatokat vállalnak azok kivédésének ismerete nélkül.A könyvet elolvasva egy olyan szemléletet fogsz kapni, amivel nem veszel el a részletekben és a kivitelezés útvesztőiben.

Nem arra a lehetetlen feladatra vállalkozok, hogy mindent megtanítok neked, hanem megismertetem veled az eredmények nagy részét hozó legfontosabb kulcsmozzanatokat. Egy olyan szemléletet kapsz, ami segít kitűzni a megfelelő célokat, ezáltal egy előre lefektetett haditerv mentén tudsz majd haladni. Kitartó munkád eredményeként birtokodba kerül majd az a fegyverarzenál is, amivel csatát-csatáról megnyerve győzedelmeskedhetsz az ügyfelek kegyeiért vívott “versengésben”.

A könyv SZÁMOKBAN


100+

Több mint 100 sikeres projekt tapasztalata alapján íródott

50+

50-től több szakmai könyv lényegi információ lettek belegyúrva

10

Tíz év alatt felmerült leggyakoribb kérdések kerülnek megválaszolásra

320

Oldalon keresztül vezet téged lépésről-lépésre, hogy lásd az összképet

Pattern Top White

Jól hangzik, de KICSODA
az a Kriston Gábor?


Jelenleg én vagyok az ország egyetlen Google Minősített Mobil Web Specialistája. Mit jelent ez? Megkérdőjelezhetetlenül a mobilé a jövő. A minősítésnek hála, gyakorlatban vagyok képes alkalmazni azokat a mobil optimalizációs technológiákat, amelyek az elkövetkező években fognak csak piaci sztenderddé válni. Ugye te sem bánnád, ha pár év versenyelőnyre tennél szert?


Az elmúlt 10 év folyamán tapasztalatot szereztem a világ legnagyobb digitális ügynökségénél, valamint a régió legnagyobb szoftverfejlesztő cégénél szoftvermérnökként is. Több millió dolláros projekteken dolgoztam, egy másik kitérő során pedig egy 10 országra kiterjedő marketingrendszert hoztam létre és koordináltam. Az Optimonk fejlesztési vezetőjeként egyenesen a frontvonalról kerültem gyakorlati tudás birtokába a startupokról. Emellett elvégeztem a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem felhasználói élménytervezés kurzusát is és a mai napig folyamatosan dolgozok szakmai tudásom elmélyítésén.

Úgy gondolom, hogy olyan átfogó szemléletet sikerült kialakítanom, melynek révén egyedi rálátásom van a weboldal mint értékesítési rendszer elemeire és komplex összefüggéseire.

“Kötelességemnek éreztem, hogy a nagyvállalati szintű megoldásokat elérhetővé tegyem a KKV-k számára is, rájuk szabott módon. Ez hívta életre vállalkozásunkat, a DX Labz-ot.“

Sok olyan weboldal készítéséhez- és működtetéséhez kapcsolódó praktikát ismertem meg a gyakorlatban, amelyek óriási versenyelőnyt biztosítanak a nagy cégek számára, ugyanakkor ezen praktikákat a kisvállalkozók többsége még csak hallomásból sem ismeri.

Közel 100 céggel dolgoztunk együtt, mire megalkottuk a siker receptjét.

Mi a KÜLDETÉSEM?


Azt tűztem a zászlómra, hogy az ügyfelek érdekeinek védelmében magasabbra emeljük az alapvető elvárásokat a webes kivitelezőkkel szemben.

Ezt úgy kívánom elérni, hogy a weboldal mint rendszer működését átláthatóvá teszem, és a kivitelezők felelősségeiről és a lehetőségekről teljes körű tájékoztatást nyújtok.

A SIKERES WEBOLDALAK
3 FŐ TITKA,
amit a könyvből megtudhatsz

A SIKERES WEBOLDALAK 3 FŐ TITKA,
amit a könyvből megtudhatsz


1. Ne vessz el a részletekben. A siker a hatékony koordináláson múlik.

Megrendelőként a te feladatod az ügyfelek minél magasabb színvonalú kiszolgálása. Hagyd meg a munkát a profiknak, de tudd mi várható el tőlük és hogyan kérheted számon a megfelelő végeredményt.

2. Tervezz alaposan. A célok helyes megtervezése már maga fél siker.

A körültekintő tervezés fontosabb még a kivitelező választásnál is. Egy jó tervből könnyű dolgozni, de egy rossz tervet még a legjobb kivitelező sem tud megmenteni. Lépésről-lépésre vezetlek végig, hogy stabil alapokkal indulhass.

3. Gondolkodj hosszú távra. Fokozatosan pörgesd fel az értékesítés motorját.

A weboldal projekt nem egy “pár hónap alatt letudom és elfelejtem” munka, hanem következetes figyelmet igénylő folyamat, amibe bár tőkét és időt kell fektetned, de a végeredmény egy folyamatosan, egyre olajozottabban működő, egyre nagyobb profitot termelő gépezet lesz. A könyvet elolvasva nem lesz kérdés, hogyan juss el rövid időn belül a kiszámítható profitig.

Miért töltöttem el
EGY ÉVET
a könyv megírásával

Miért töltöttem el EGY ÉVET,
a könyv megírásával


Feltételezem, hogy anno akárcsak én, te is azért indultál el a vállalkozás útján, mert úgy gondoltad, hogy több van benned, minthogy mások arassák le fáradozásaid babérjait és volt egy ötleted, amivel véleményed szerint jobbá tudnád tenni mások életét. Azonban a vállalkozóvá válással elengedjük azt a védőhálót, ami a legtöbb esetben megvéd minket a veszélyektől és közvetlenül viseljük döntéseink következményeit. Vállalkozni egy izgalmas kaland, ugyanakkor óriási felelősség is, mert kockáztatjuk nem csak a saját, de családunk és munkatársaink anyagi biztonságát is.

Kötelességemnek éreztem, hogy megmutassam neked, azt az általam megismert optimális útvonalat, ami nagyban megnöveli az esélyét, hogy online vállalkozásod sikertörténet és ne egy rémálom legyen.

Ezért az elmúlt 1 évben többszáz órát töltöttem azzal, hogy ezt az információt emészthető formában eléd tárjam, megkíméljelek az elkerülhető kudarcoktól és ezáltal magasabb sebességi fokozatba kapcsolva roboghass az álmaid felé.

Milyen információkkal
GAZDAGODSZ a könyv által?


30%

A legoptimálisabb projektforgatókönyv ismertetése

30%

A sikerhez nélkülözhetetlen tervezési lépések részletes bemutatása

20%

Hatékonyság-többszöröző
projektmenedzsment
praktikák

20%

Gyakorlati tesztelési-,
adatelemzési- és
optimalizálási megoldások

Miért a projektmenedzsment
A SIKER KULCSA?


Képzel el, hogy egy túlélőtúrára indultál, de a telefonod lemerült és térképedet is elhagytad. Valószínőleg rengeteg bosszúságot és időveszteséget okoznának a felesleges kerülők, hogy sorra végighaladj az ellenőrzőpontokon és sikeresen teljesítsd a túrát. Ellenben ha a GPS segítségével, vagy térképpel navigálnál, a lehető legoptimálisabb útvonalon és a legrövidebb időn belül jutnál mindig a következő állomáshoz. A könyvben megismertekkel mindig tudni fogod, mi a következő fontos kapu, amin át kell haladnod és hogyan juthatsz el oda a leggyorsabban. Az ideális útiterv mentén haladva pénzt, időt és energiát fogsz spórolni.A szomorú igazság az, hogy a kivitelezők 95%-a nincs az ideális útvonal ismeretének birtokában, éppen ezért neked kell összehangolnod a munkájukat.

Nem tudják a kivitelezőim sínen tartani a projektet?

A pontos végcél csak a te fejedben létezik és biztosítanod kell, hogy ezalatt az összes partnered ugyanazt érti.

Ha valaha hallottál már egy szaftos pletykát, amiről később kiderült hogy a fele sem volt igaz, az az információk szájról-szájra történő részleges átadásából származó torzítás volt. Ugyanez áll fenn, ha több kivitelezővel dolgozol együtt és ők egymás között félrekommunikálnak (vagy egyáltalán nem kommunikálnak) téged kihagyva, így kicsi lesz az esélye, hogy az valósul meg amit szerettél volna. Éppen ezért kell biztosítanod, hogy 100%-ban megtörténjen az információátadás, és az hatékonyan történjen. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy rálátásod legyen a projektre, és lásd a teljes képet, valamint mindenki más is efelé a cél felé segítsen haladni téged.

A FOLYAMAT, ami garantálja a sikeredet


  1. Üzleti alapok meglétének felmérése Arrow Dark Nem fognak kellemetlen meglepetések érni
  2. Ügyfélprofil és ideális ügyfél életút meghatározása Arrow Dark Olvasni fogod a célpiacod gondolatait
  3. A startupoktól átemelt ötlet életképesség kiértékelési technika Arrow Dark Még azelőtt meggyőződhetsz, hogy működik -e az ötleted, hogy vagyonokat öltél volna bele
  4. Tartalomkészítés Arrow Dark Úgy leszel képes átadni az ügyfeleknek a gondolataidat, hogy imádni fogják
  5. A szükséges legminimálisabb, de már ügyfelek számára értéket adó első körös fejlesztési specifikáció megalkotása Arrow Dark Nem fogsz senki által használt megoldásokért pénzt fizetni
  6. Drótváz/design/prototípus készítés Arrow Dark Még időben képes leszel módosításokat eszközölni, költséghatékonyan
  7. Stabil technikai alapok Arrow Dark Nem az oldalad megoldása után fog csak kiderülni, hogy több sebből vérzik a rendszered
  8. Gyors felhasználói visszajelzés gyűjtés és ezen alapuló fejlesztés Arrow Dark Napról-napra egyre jobban fognak imádni az ügyfeleid, aminek leginkább a pénztárcád lesz hálás
  9. Minőségkontroll Arrow Dark Nem hagyjuk, hogy weboldalad megállíthatatlan hízókúrába kezdejen és hibáktól hemzsegjen
MEGVÁSÁROLOM A KÖNYVET

Tudom, hogy SOK KÉRDÉS van a fejedben

Tudom, hogy SOK KÉRDÉS
van a fejedben


Mivel támogatja a könyv a sikereidet?

- Bárki által hasznosítható növekedésorientált módszertan

- Adatvezérelt, tesztalapú marketingszemlélet

- Hosszútávú, teljes ügyfél életutat lefedő, eredményközpontú gondolkodásmód, hogy kiaknázhasd üzleted rejtett lehetőségeit

- A weboldal-projekt kulcsfázisainak megismerése, a hatékony közös munkáért

- Kritikus mutatószámok beazonosítása a tudatos haladás és a kellemetlen meglepetések elkerülése érdekében

- Nagyvállalati szintű tervezési és projektmenedzsment praktikák KKV-kra szabva

- Leggyakoribb buktatók szisztematikus kiszűrése a veszteség minimalizálásáért

- A hosszútávon kiemelkedő ügyfélélményhez szükséges technikai kritériumok ismerete

- Költségkímélő - gyakorlati hasznot hozó funkciókra szorítkozó - fejlesztési specifikáció összerakása

- Tippek weboldalad folyamatos fejlesztésére- és minőségkontroll alatt tartására, a konzisztensen színvonalas ügyfélélmény érdekében

Milyen kérdésekre kapsz választ a könyv általt?

- Mik az esélyeid ha online vállalkozol?

- Milyen fogalmakkal kell tisztában lenned?

- Szükséged van egyáltalán weboldalra vagy elég egy Facebook oldal is?

- Mennyibe kerül egy minőségi oldal?

- Milyen igények drágítják a weboldalt és mennyivel?

- Hogy néz ki az ideális weboldal projekt?

- Milyen tervezési feladatokat kell elvégezned, hogy esélyed legyen a sikerre online vállalkozóként?

- Milyen tényezők befolyásolják a weboldalad eredményességét?

- Jó ötlet -e, ha te magad csinálod a weboldalad vagy bízd inkább profikra?

- Milyen kivitelezőkre lesz szükséged?

- Mennyiért dolgozik egy jó kivitelező?

- Honnan tudhatod meg, hogy profi kivitelezővel van dolgod?

- Mik a feladataid, hogy sikeresen támogasd a kivitelezőid munkáját?

- Hogyan döntheted el, hogy melyek a projekted valóban lényeges elemei és mit elég később megvalósítani?

- Milyen projektbuktatókra kell figyelned?

- Mitől csúszhat egy projekt?

- Hogyan igazold üzleti ötleted életképességét mielőtt egyáltalán weboldalad lenne?

- Melyek a weboldalakkal kapcsolatos leggyakoribb tévhitek?

- Milyen technikai alapokra érdemes építened a weboldalad?

- Milyen szempontok alapján tervezzétek meg a weboldaladat?

- Hogyan alkosd meg az ügyfélperszónádat?

- Hogyan alkosd meg vásárlóid ideális ügyféléletútját?

- Hogyan hozz létre egy 1 oldalas üzleti tervet?

- Honnan lesznek vevőid?

- Hogyan építsd fel az értékesítési tölcséred?

- Hogyan gyűjts ötleteket a tartalomgyártáshoz?

- Hogyan számítsd ki azokat a célszámokat, amelyek elérésénél profitábilissé válsz?

- Hogyan mérd a weboldalad eredményességét?

- Hogyan csinálj az érdeklődőkből vevőket?

- Hogyan optimalizáld értékesítési rendszered teljesítményét tesztekkel?

Hogyan használd a könyvet?

A könyv egyfajta útikalauznak készült, amit bármikor elővehetsz és a megfelelő oldalon felütve támpontot kaphatsz a téged éppen érintő online vállalkozási kihívásokkal kapcsolatban. Javaslom, ne úgy tekints rá, mint egy egyszeri olvasás után feledésbe merülő kiadványra. Sokkal inkább úgy, mint egy tanácsadóra, akire mindig számíthatsz a hogyan továbbal kapcsolatban.

Hogyan válhat igazán hasznodra?

A könyv a legtöbb tévúttól akkor tud megkímélni, ha még csak most indítod online vállalkozásodat. Általa ugyanis választ kaphatsz az indítás sikerességéhez szükséges kritikus alapvetések meghatározásához.

Ha már régi motorosnak számítasz online, úgy az új legjobb barátod lehet. Segít téged egy külső szemszöget behozva átvilágítani, mi az amit eddig jól csináltál és min kellene javítanod.

Kinek íródott a könyv?

- Online vállalkozni vágyóknak

Valószínűleg te nyerhetsz a legtöbbet a könyv elolvasásával, mert nemcsak átfogó képet kapsz egy sikeres weboldal projekt kivitelezésének kulcsmozzanatairól, hanem az itt megismert mérésalapú szemléletet a vállalkozás egészére alkalmazva nagyon sok kellemetlen pillanattól kímélheted meg magad. Ha még csak most tervezgetsz belekóstolni az online vállalkozás világába, akkor megismerheted a legmagasabb sztenderdeket, ami által a jövőben maximalizálhatod sikered esélyét. Ha pedig már indulni kész vagy, akkor gyorsítósávon juthatsz el kitűzött céljaidig.

- Offline üzletek online megjelenését tervezőknek

Ha már jól működő vállalkozásod van és most indulsz el az online vevőszerzés útján, sok időt spórolhatsz meg azzal, hogy a rengeteg fellelhető információ közül itt szűrten találod meg azt, amire igazán figyelned kell. Nem fogsz elveszni a részletekben, viszont kontroll alatt tudod tartani azokat a dolgokat, melyek az eredményesség javát hozzák, ha online értékesítesz. Emellett meg fogod ismerni azt is, hogyan tudod a vállalkozásod során eddig megszerzett ismereteket a legjobban kamatoztatni az online megjelenésed kialakításában.

- Jelenlegi online vállalkozóknak, akik szeretnék újraértelmezni online megjelenésüket

Remélhetőleg lesz majd néhány aha-élményt kiváltó, nagy felismerésed az olvasás során, ami miatt azt kívánod, hogy bárcsak hamarabb került volna a könyv a kezed ügyébe. Lehetőséged nyílik rendszerszinten átlátni, hogyan kapcsolódnak a weboldal mint értékesítési gépezet elemei egymáshoz. Mielőtt elcsüggednél azon, hogy mennyi pénzt vesztegettél el eddig, ne feledd, hogy a legjobb idő valamin változtatni a múlthoz képest mindig a mai napon van. A korábbi hibáidból tanulva, a tevékenységed adatait kielemezve, új projekted esetén már jókora lendülettel tudsz nekiveselkedni a következő felvonásnak.

- Vállalkozások online marketingeseinek

Ha egy olyan vállalkozásban dolgozol, ahol a marketingfeladatok már nem a vezetőt terhelik és rád bízták a cég weboldalának megvalósítását, akkor munkádhoz hasznos tippeket kapsz. Megtudod, hogyan hasznosítsd még jobban marketinges ismereteidet a projekt számszerűsíthető eredményekkel történő zárásához, és segít téged a hatékony projektkoordinációban. Emellett iránymutatást kapsz arról is, hogyan láss bele a kivitelezők fejébe és hogyan érts szót velük.

- Webfejlesztő cégek projektmenedzsereinek

Reményeim szerint neked abban tudok segíteni, hogy hatékonyabban működj együtt a megrendelőkkel és mivel a könyv elsősorban a megrendelők tájékoztatására íródott, ezért nyugodtan használhatod referenciának, ha valami tisztázásra szorul. Nem mellesleg találhatsz benne több olyan gondolatot, amelyek gyakorlati alkalmazásával csapatod folyamatosan, még nagyobb értéket tud majd nyújtani megrendelőiteknek, ezzel lefektetve egy hosszútávú együttműködés alapjait.

- Weboldalak kivitelezőinek

Mi kivitelezők sokszor nehéz helyzetben vagyunk, hogy hogyan kommunikáljuk megfelelően munkánk mibenlétét és az előttünk álló feladatok komplexitását. Sokszor azért nem tudunk akkora értéket nyújtani megrendelőinknek, mert sajnos nem fér bele a projekt anyagi kereteibe, hogy szakkönyv mélységű tájékoztatást nyújtsunk. Bízom benne, hogy minél több megrendelő olvassa el a könyvet, annál inkább felértékelődik az általunk végzett munka, és talán nektek is tudok még újdonságot mondani, amivel képesek lesztek az értékteremtést fokozni ügyfeleitek számára.

Milyen folyamatleírásokat tartalmaz a könyv?

- Önellenőrző kérdések weboldal indításhoz való felkészültség felmérésére

- Weboldal készítés előtti tervezési lépések

- Kérdések, amiket fel kell tenned mielőtt kivitelezőt választanál

- Elvégzendő feladatok a weboldal projekt egyes életszakaszaiban

- Csúszást okozó tényező

- Weboldalt drágító elemek

- Üzleti alapozó kérdések, amelyeket muszáj megválaszolnod

- Eszközök, amiket be kell vetned az eredményességed mérésére

- Termék/szolgáltatás piaci igényfelmérési lépéssorozat

Mikor lesz hasznos számodra ez a könyv?

- Konkrét elképzelésed van arról, mivel tudnád jobbá tenni vásárlóid életét

- Kész vagy a hosszútávú, folyamatos munkára, mert tudod, hogy mindig fejlődni kell

- A vásárlóidra és az üzlet építésére akarsz fókuszálni

- Nyitott vagy a legprofesszionálisabb megoldásokra, mert nem akarsz időt vesztegetni

- Mindig azon vagy, hogy elgördítsd a köveket a haladás útjából, hiszen te vagy a vállalkozás lelke

- Csillapíthatatlan versenyszellem van benned, győzni akarsz és hajlandó vagy meghozni a szükséges áldozatokat

- Nem egyszemélyes hadseregként akarsz dolgozni

- Nem akarod hogy feleslegesen follyanak el óriási összegek, anélkül hogy valaha is megtérülnének

- A stratégia megalkotásában és a következő mesterlépés megtételében leled örömöd, de nem akarsz elveszni a részletekben

- A hatékonyság megszállotja vagy, felbosszant ha valamit nem jól, vagy csak többletmunkával sikerül megcsinálni

- Mindig két lépéssel a konkurencia előtt akarsz járni

- A 80/20-as szabály a mindened, és folyton azt keresed, hogy mi a lényeg egy adott dologban

- Kristálytisztán akarsz látni, és nem vagy kíváncsi a ködösítésre

- Hajlandó vagy felvállalni a felelősséget a rád váró feladatok eredményességéért

- Unod a bullshitet és köntörfalazást, inkább szembesülsz a valósággal, mintsem a rózsaszín köd után nagyot koppanj

- Imádod a csekklistákat és totális kontroll alatt akarod tudni a dolgokat

- Nem bízol abban, hogy a dolgok megoldják magukat, ezért folyamatokat igyekszel kialakítani és minden erőddel azon vagy, hogy következetesen végig is menj rajtuk

- Bármilyen nehézséggel találkozol, mindig azt nézed hogyan tudnál túllendülni rajtuk, mert tudod, hogy az eredmények nem esnek az öledbe

- Folyton azt kutatod, hogy hogyan tudnál szintet lépni, mert belátod, hogy ha nem fejlődsz, más pedig igen, akkor tönkretehetik amit eddig felépítettél

- Szereted ha az eredmények a beletett munkával arányosan növekednek, de még jobb ha hatványozottan jönnek

- Probálsz a dobozon kívül gondolkodni, és nyitott vagy az új megközelítésekre

- Te vagy a szorgos hangya, aki nem várja meg a jó idő végét, hogy munkába kezdjen, hanem igyekszik felépíteni magát, amíg jó szelek fújnak

- Olyan rendszereket akarsz kialakítani, amik képesek önfinanszírozóan, automatizáltan működni

- Tudod, hogy nem kell mindennek elsőre tökéletesnek lennie, viszont tudatosan felkészülsz arra, hogy tanulj a ballépéseidből

- Ha valami negatív dolog történik veled, te abban is azt látod, hogy a fejlődésedet szolgálja

- Nem karod 1000+1 helyről összeszedni az infokat

Miről szól a könyv és miről nem?

A könyv azért íródott, hogy a projektben érintett minden fél (megrendelő és kivitelezők) számára útmutatóként szolgáljon. Szó esik arról is, hogyan találd meg a számodra ideális kivitelező partnereket, és hogyan győződj meg arról, hogy valóban az elvárásoknak megfelelően teljesültek-e a rájuk bízott feladatok.

Amiről pedig nem szól: Hiába várod, hogy a megvalósítás technikai részleteiben elvessz, a lényegre fókuszálva igyekszem biztosítani, hogy a projekted ne jusson vakvágányra. Kitérünk pár vállalkozással kapcsolatos alapvetésre és a projektmenedzsmentről is elhangzik minden olyan, ami számodra fontos lehet, mert ezek ismerete nélkül nem lesz eredményes a végül megvalósuló weboldal sem.

Pattern Top White

MELYIK UTAT VÁLASZTOD
a sikerhez?


Könyv
+ e-book


5.990 Ft

  • 320 oldalas fizikai könyv
  • E-book formátumú könyv
  • Bónusz: weboldal árkalkulátor hozzáférés

    Ha mindig is szeretted volna megtudni miből is áll össze egy weblap fejlesztési költsége, mi a különbség az olcsó és a profi weblap között, most végre megtudhatod.

  • Bónusz: weboldal profitkalkulátor hozzáférés

    Nem mindegy, hogy hogyan konvertál oldalad, mert ezen múlhat céged sorsa. Ha nincs profit, hamar elvérezhetsz. Megtérülési kalkulátorunkkal nem lőhetsz mellé.

  • Bónusz: Üzleti Tervező Vászon
  • Bónusz: 50 kérdéses felkészültség ellenőrző kérdőív

Könyv
+ landing sablon


8.490 Ft

  • 320 oldalas fizikai könyv
  • Landing sablon

    Mintaszövegekkel előre megírt tervrajz a kimelkedően konvertáló értékesítési oldalakhoz. Nem csak ötletet kapsz a saját szövegeid megírásához és megismered a bevethető bizalomnövelő elemeket, de a mögöttes pszichológiát is elmagyarázzuk.

  • E-book formátumú könyv
  • Bónusz: weboldal árkalkulátor hozzáférés
  • Bónusz: weboldal profitkalkulátor hozzáférés
  • Bónusz: Üzleti Tervező Vászon
  • Bónusz: 50 kérdéses felkészültség ellenőrző kérdőív

E-book


3.990 Ft

  • E-book formátumú könyv
  • Bónusz: Üzleti Tervező Vászon

    Kompakt, egy oldalas üzleti terv minta, amivel pillanatok alatt átláthatod vállalkozásod kulcsterületeit.

  • Bónusz: 50 kérdéses felkészültség ellenőrző kérdőív

    Ha szeretnél meggyőződni arról, hogy mindent körültekintően átgondoltál weboldaladdal kapcsolatban, kérdőívünkkel könnyen bizonyosságot szerezhetsz róla.

Ha a vásárlástól számított 1 hónapon belül elovasod a könyvet és véleményt hagysz az info@dxlabz.hu címen, egy A4-es, PDF formátumú projekttérképpel ajándékozunk meg, ami mindig mutatja majd, hogy weboldalad adott életszakaszában milyen feladatok várnak rád!

VÉLEMÉNYEK RÓLAM
és a csapatunkról


Megbecsült ügyfeleink listáját öregbítik többek között az Optimonk, a BrandBirds, Domán Zsolt és az Édesburgonya.bio is, akik mind-mind piacvezetők a saját területükön.

"Gábor személyes konzultációra jelentkezett hozzám, így kerültem kapcsolatba vele. A tanácsadás során egy szakmailag egyedülállóan felkészült, stabil értékrenddel rendelkező korrekt személyt ismerhettem meg benne.

Csapatával elsősorban egyedi weboldalak készítésével és gyorsabbá tételével foglalkoznak. Nekem is segített Gábor a domarketing.hu sebességoptimalizálásában.

Sőt! Amikor a Klub nyitókampányában behalt az eredeti tárhely, Gábor hatalmas erőfeszítések árán, 24 óra alatt átköltöztette egy sokkal gyorsabb, jobb tárhelyre a weboldalt. Nagyon elégedett voltam a közös munkával, jó szívvel ajánlom!"

Domán Zsolt

DO! Marketing

“2 évvel ezelőtt volt először tanácsadáson nálunk Gábor, és már akkor szimpatikus volt a szemlélete, hozzáállása. Május elején lecsapott a "mini tanácsadás" szolgáltatásomra, és immár a saját márkáját dobta be, hogy nézzem át. Nagyon megtetszett amit ő művel, a brutális szakértelem és emberi megfogalmazás. Kértem tőle egy konverzió optimalizálási elemzést a honlapunkra, ami überhasznos volt. Gábor mindent tud a témájában, évekkel előbbre jár a konkurenciánál.

Köszönöm Gábor ezt a vérprofi szakmai munkát és hogy megosztottad a tudásod (alapjait, ami nekünk hónapokra elég...) velünk.”

Mészáros Robi

BrandBirds

“A DX Labz Kft.-t egy jó ismerősöm ajánlotta, mert nagyon esedékessé vált a Tudástár Klub oldalon tapasztalható lassulási gondok és egyéb felmerült problémák megoldása. Nagyon elégedett vagyok a munkátokkal, mindig összeszedett, érthető, segítőkész válaszokat kaptam, és a felmerült hibákat is szakszerűen, gyorsan oldottátok meg. A jövőben is számítok az együttműködésünkre és szívesen fordulok hozzátok WordPress támogatásért.”

Szendrei Ádám

Tudástár Klub

“Azonnal felkeltették a figyelmemet, nem is haboztam egyből ajánlatot kértem. Azóta is együtt dolgozunk, profi kivitelezést, dinamikus és könnyen érthető egyenes kommunikációt kaptam a csapattól, most készítik a második weblapomat, de lesz harmadik is. Bonyolult technikai problémák esetén is tudják mi a teendő.

Kovács András

Édesburgonya.bio