Blog

Konverzió: a mutatószám, amin vállalkozásod online sikere múlik

Biztos mindenki sokszor találkozott már a konverzió szóval és sokan tisztában is vannak a jelentésével, de hogy mennyire kritikus mutatószám ez a weboldalak esetében, azt csak kevesen értik igazán. Olvass tovább ha konverziós szakértővé szeretnél ...

Olvass tovább

Sikeres kulcsszókutatás: Az elmúlt évek változásai

A kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás (SEO) egyik, ha nem a legfontosabb része. De sokan nem tudják, hogy ez nem kifejezetten csak a SEO-ra vonatkozik.  A kulcsszókutatás bármely tartalomgyártás alapja, legyen szó közösségi médiáról, blogposztokról, YouTube videókról vagy ...

Olvass tovább

Growth Hacking – Hogyan emeld vállalkozásod bővülését a négyzetre

A growth hacking az új sláger marketing körökben, azonban az ördög a részletekben rejlik és sok apró tényező egyidejű megléte szükséges a sikerhez. A kulcs a sebesség és a hatékony végrehajtás. Mindannyian érintettek vagyunk valamilyen ...

Olvass tovább

Hogyan lettem az ország első Mobil Web Specialistája

Amikor a Google nevét halljuk a fejlesztői világban, tudjuk hogy magas sztenderdekről van szó és a legtöbbünk legalább a gondolattal eljátszott már, hogy vajon képes lenne -e megugrani azt a szintet, ami ahhozz kellene, hogy ...

Olvass tovább

A weboldal készítés folyamata lépésről lépésre

Egy jól megtervezett weboldal mögött sokkal több van, mint esztétikus design. Egy jó weboldal látogatókat hoz, segít megismerni a céget és a termékeket / szolgáltatásokat, támogatja a brand építést, az értékesítést és a marketing folyamatokat. ...

Olvass tovább

Miért nem látogatja senki a weboldalak 90%-át

Eljött a nagy nap és elkészült a weboldalad, lehet várni a tóduló látogatókat… vagy mégsem? Sok weboldal tulajdonos beleesik abba a hibába, hogy rengeteg energiát öl oldala elindításába, aztán karba tett kézzel várja az eredményeket, ...

Olvass tovább

7 ok arra, hogy ideje újratervezni a céges weboldalad WordPress alapokon!

Webhelyed digitális üzletként szolgál a vállalkozásod számára. Ha nem tűnik vonzónak, vagy töltődik be elég gyorsan, sőt mit több, mobilra nincs optimalizálva, az ügyfelek gyorsan továbbállnak. Számos kisvállalkozó támaszkodik a weboldalára, hogy állandó forgalmat generáljon, ...

Olvass tovább

DX Labz