MILLIÁRDOS POTENCIÁL az indulást követően mindössze fél évvel!


Amikor egy jó termék profi weboldallal és megfelelő online marketinggel párosul

 

ESETTANULMÁNY

 

Ritka, mint a fehér holló?

Lépten-nyomon belefutunk abba a nem éppen megnyugtató statisztikába, miszerint Magyarországon 10-ből 6 vállalkozás nem éri meg az ötödik évét. Mit szólnál, ha azt mondanánk, hogy ha velünk dolgozol csak legyinteni fogsz ha veled is szembe jönnek ezek a számok és már az első évben olyan eredményeket érhetsz el, amire nem is gondoltál volna!

Ebben az esettanulmányban most egy olyan sikersztorit mutatunk be neked, amire a legtöbben ráfogják, hogy 1000-ből jó, ha 1 ilyen van, vagy rosszabb esetben el sem akarják hinni, hogy ez lehetséges. Ha rajtunk múlna, 1000-ből jóval több vállalkozás lehetne ilyen, persze ameddig bírnánk szuflával!

Ha hiszel a saját cuccodban, és megbízol azokban a folyamatokban, amit előtted már számtalan ügyfelünknél sikerrel vetettünk be, a Te céged lehet a következő szenzáció!

A Fix Beton-os fiúk padlógázzal indultak a sikerhez vezető úton!

Habár a brand megálmodói legújabb termékvonaluk létrehozásakor már közel 10 éve voltak az építőipar sikeres szereplői, a Fix Beton Kerítés teljesen friss alapokra építve, mondhatni nulláról indult el 2020 őszén.

Ügyfelünk határozott célokkal, egyértelmű igényekkel fordult hozzánk, nekünk pedig hamar sikerült meggyőzni arról, hogy ezekben akár az elvárásait is meghaladva, hosszú távon tudjuk segíteni. A tavaly megjelent Online Gyorsítósáv című könyvemben is leírt szemléletünket megismerve, a megrendelő egy percig sem gondolkodott tovább. Így a projekt már az első egyeztetést követően repülőrajtot vett. 

Mi a DX Labz-nál azt valljuk, hogy pár óra átgondolt tervezéssel akár több tíz órányi munkát, rengeteg felesleges kerülőutat és kiadást spórolhatsz meg! Így hát nekiláttunk a Fix Beton Kerítés üzleti stratégiájának, értékesítési folyamatainak és online megjelenésének összeállításához. Ehhez több részfolyamat elvégzése és megannyi kérdés megválaszolása is elengedhetetlen volt.

 

Nézzük azokat, amiknek a legnagyobb szerepe volt a sikerben:

1) Az első, és egyben legfontosabb sikerokozó a folytonos, gördülékeny kommunikáció és a rendszeres egyeztetés!

Mivel a mai napig együtt dolgozunk, ez közel fél évvel az elkészült weboldal átadása után is fennáll, viszont az előkészítési fázisban és a tervezéskor még ennél is nagyobb hangsúlyt kapott mindkét fél részéről.

Amit még mindenképpen érdemes megjegyeznünk, hogy habár a Fix Beton Kerítés képviselői konkrét célokkal és elképzelésekkel kerestek meg minket, az elejétől fogva teljes bizalmat szavaztak a szakértelmünknek, és a projekt technikai megvalósításában teljesen szabad kezet biztosítottak számunkra. Emellett meglátásainkra és az általunk felvetett új ötletekre is nyitottak és befogadóak voltak.

2) Kezdetnek feltérképeztük a célpiac és a konkurens cégek aktuális állását. Ez a lépés azért elengedhetetlen, mert az így kinyert információknak köszönhetően ügyfelünk mindig egy lépéssel előrébb járhat másoknál mivel tudni fogja, hogy mit kell tennie azért, hogy kitűnjön a tömegből és őt válasszák.

A konkurenciaelemzés és a piackutatás kezdetét megelőzően, először magát a célközönséget határoztuk meg.Ezt rendszerint két lépésre bontjuk: a vásárlóközönség igényeinek és online vásárlási szokásainak megismerésére.

Az első lépés lényege, hogy egy minél teljesebb képet kapjunk az ideális ügyfélről, majd ha kiderítettük tényleges igényeit is az online vásárlási szokások feltárásával egyszerűbb lesz megoldani minden ügyfélproblémát és nagyobb értéket adni nekik. Segítségével nem okoz gondot annak a feltérképezése sem, hogy mi történik velük azelőtt, illetve azután, hogy a vállalkozással kapcsolatba léptek.

3) Meghatároztuk az értékesítési célszámokat is, aminek köszönhetően tiszta képet tudtunk adni arról, hogy milyen esetben lesz megtérülő a vállalkozás működtetése.

Ebben a lépésben kulcsfontosságú volt legalább a főtermék átlagárának meghatározása, illetve az optimális hirdetési költségnek és a célszámok eléréshez szükséges szolgáltatás igénybevételi arány kiszámítása, hogy egy-egy hónap végén ne érhessék kellemetlen meglepetések ügyfelünket.

4) Világszerte használt és elismert kulcsszókutató programok segítségével gyűjtöttük össze azokat a kifejezéseket, amik a Google találati listáján a kiemelkedő helyezés eléréséhez a legeredményesebben használhatóak.

Ennek eredményeként a tartalomgyártás folyamán nem csak a DX Labz számtalanszor bizonyított weboldal felépítési formulájában foglalt, aktuális marketing követelményeknek megfelelő, de keresőoptimalizálás szempontjából is kiemelkedő szöveget alkottunk. A vállalkozás így közérthetően, egy modern felületen képes kommunikálni értékeit.

5) Egy sallangoktól mentes, igényes arculatú és villámgyors weboldal létrehozása mellett gondoskodtunk a vállalkozás egyéb platformokon történő online megjelenéséről is!

A töretlen népszerűségű, és nem mellesleg hirdetési szempontból sem elhanyagolható jelentőségű Facebook egy olyan eszköz, melynek mellőzését ma már egyetlen komoly cég sem engedheti meg magának.

Az oldal kínálta lehetőségeket és a hirdetési felületében rejlő potenciált megragadva a weboldalt követve elkészült a Fix Beton Kerítés Facebook profilja és hirdetési fiókja is, ami a cég mára elért sikereiben döntő szerepet játszik!

Ezek létrehozását követően sem hagytuk magára ügyfelünket, hiszen a mai napig mi készítjük az közösségi médiában megjelenő bejegyzések szöveges és képi tartalmait, illetve hozzánk fűződik a hirdetési fiók kezelése, a futó hirdetések létrehozása és optimalizálása is.

Kampányainkkal sikerült több, mint 60%-al megnövelni az oldalt követők táborát, illetve röpke fél év alatt 1000-et is meghaladó, milliós nagyságrendű ajánlatkérést bevonzani a cég számára!

FB like-ok – összesítve


Ajánlatkérő űrlapon beküldött üzenetek

Ezzel nem csak a vállalkozás stabil működését sikerült biztosítanunk, de egyben megteremtettük azt a kellemes helyzetet számukra, hogy mára nyugodtan megválogathatják azt, hogy kinek szeretnének dolgozni.

Eddigi stratégiánk olyan eredményesnek bizonyult, hogy a közelmúltban tovább emeltük a tétet, és a másik nagy hirdetőóriás, a Google felületein is elkezdtük hirdetni a vállalkozás kerítéselemeit, ahonnan a rövid idő ellenére is közel 10,000 kattintást és megannyi telefonos ajánlatkérést gyűjtöttünk be.


Az elmúlt 2 hónap látogatottsági adatai

6) A célközönséget ugyan már az első lépések egyikeként meghatároztuk, de mint manapság minden, ez is állandóan, akár egyik napról a másikra nagymértékben átalakulhat.

Ahhoz, hogy a megosztásra kerülő tartalmak és a hirdetések segítségével átadni kívánt üzenetek minél pontosabban célba találhassanak, folyamatosan nyomon kell követnünk a célközönséget, és az ilyen téren történt változásoknak megfelelően optimalizálnunk a marketing stratégia minden elemét.

Ennek köszönhetően sikerül a hirdetési költségeket könnyedén kordában tartanunk, hiszen minimalizáljuk annak a lehetőségét, hogy a cég ajánlatai olyan emberekhez jussanak el, akiket azok hidegen hagyják.

Elsőre bonyolultnak és végeláthatalannak is tűnhet ez a rengeteg feladat, de hidd el, hogy mindegyik lépés egy jól átgondolt és évek óta eredményesen alkalmazott folyamat része. 

Egy olyan folyamaté, ami a Fix Beton Kerítés esetében hétről-hétre érezhető növekedést hozott. Vadiúj weboldaluk optimalizáltságának, az általa átadott értékeknek és a sikeres, folyamatosan skálázható hirdetési stratégiának hála a vállalkozás az egyik leglendületesebben fejlődő, keresett kerítésgyártóvá lépett elő a régióban, melyre már az országos média is felfigyelt.

Közösen mindössze fél év alatt sikerült elérnünk, hogy az ajánlatkérési áradatnak köszönhetően gyakran feszegetik gyártói kapacitásuk határait, és az indulásuk idején már javában tartó nehéz és megpróbáltatásokkal teli gazdasági helyzet ellenére prosperálni tudtak egy konkurenciával teli iparág új szereplőjeként.

A Fix Beton Kerítés eredményeinek tükrében már csak egy kérdésünk van. Szerinted megéri pár százalékkal olcsóbb kivitelezőt választani a miénkhez képest töredéke szolgáltatásért és éves szinten akár hétszámjegyű összegekkel kevesebb bevételért?

Ha a válaszod nem, keress fel minket kötelezettségmentes árajánlatunkért!

Ingyenes projekttérképünkkel
BIZTOSÍTJUK A KÖZÖS NEVEZŐT


150+ oldalnyi, ingyenes útmutató
weboldalad eredményességének felpörgetéséhez, interaktív formában az Online Gyorsítósáv könyv anyagából.

Az eredményes online vállalkozások térképe, ami mindig mutatja majd, hogy weboldalad adott életszakaszában milyen feladatok várnak rád!

BESZÉLJÜNK RÓLA
hogyan tudnánk neked segíteni


Felkeltettük érdeklődésed? Írj egy pár sort projektedről, és elmondjuk, miben fejlődhet szerintünk a branded, weboldalad, hogyan hagyhatod magad mögött végre a konkurenseidet és milyen megoldásokkal válhatsz piacvezetővé.

    *Ha szeretnéd, hogy telefonon is fel tudjuk veled venni a kapcsolatot vagy visszahívást szeretnél, kérjük add meg telefonszámodat is!

    Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételek-ben foglaltakat!