Ha a korábbi részek során is vévig velünk tartottál, mostanra biztosan kicsit tele van a fejed a kivitelezés során rád váró sok feladattól. Ne aggódj, csupán addig tűnik bonyolultnak az egész folyamat, míg hozzá nem kezdesz. Elérkeztünk a gyakorlati megoldásokat kiveséző cikkekhez, ahol szépen sorban minden kérdésed megválaszolásra kerül.
A következő hetek során megjelenő részek abban segítenek majd téged, hogy akár már az üzleti koncepció részletekbe menő kidolgozása előtt, pár órás időráfordítással gyors visszajelzést kaphass a felvevőpiac nagyságáról. Azt is felmérjük majd, milyen bevételekre számíthatsz és mennyire nagy a verseny a célpiacon. Ezt követően pedig a kivitelezés tényleges lépéseit is végigvesszük.
ELŐKÉSZÍTÉS
Üzleti modell validálása
Üzleti felkészültség megállapítása
Az alapos felkészülés fontosságát nem lehet elégszer hangsúlyozni. Ismerned kell a célpiacod, a konkurenciád, és tudnod kell kitűnni valamivel a tömegből. Ideális esetben már azelőtt bizonyítottad, hogy van kereslet arra, amit kínálsz, mielőtt egyáltalán weboldalprojekt indítására szántad volna el magad. És jó, ha ez a kereslet egy számottevő nagyságú csoport adataiból mutatkozott meg, nem csak az elfogult ismerősök / családtagok véleménye alapján. Amellett, hogy a kereslet igazoltnak bizonyul, még hitelesnek is kell lenned, ezért nem árt ha a saját szakterületeden jó referenciákkal rendelkezel. Amin még nagyon el lehet csúszni, az az árazás. Kell, hogy legyen megfelelő árrés még az előre nem kalkulálható költségek fedezésére is, ellenkező esetben a hőn vágyott vállalkozói szabadság kellemetlenebbé tud válni, mint azt gondolnád. Itt az alkalmazotti léttel szemben a saját vagyonoddal felelsz azért, ha valami nem a terv szerint alakul. Éppen ezért nem árt, ha rendelkezel tartalékokkal a kellemetlen helyzetek kivédésére.
Pontosan tudnod kell, hogy hol találod ügyfeleidet és hogyan kezeled felmerülő igényeiket. Ha mindezeket még nem tártad fel, ajánlom lépj egy lépést hátra, mielőtt felkészületlenül belevágnál online bizniszed elindításába. Nem kell 100 oldalas üzleti tervben gondolkodnod, viszont fontos, hogy ne legyenek vakfoltjaid, mielőtt vásárra vinnéd a bőröd.
Felkeltettük érdeklődésed? Írj egy pár sort projektedről, és elmondjuk, miben fejlődhet szerintünk a branded, weboldalad, hogyan hagyhatod magad mögött végre a konkurenseidet és milyen megoldásokkal válhatsz piacvezetővé.
Mi is sütiket használunk
Ez a weboldal is sütiket használ a kényelmes felhasználói élmény biztosításához, a weboldal működtetése, használatának megkönnyítése, a weboldal használatának elemzésével történő fejlesztése és releváns ajánlatok megjelenítése érdekében.
Működéshez szükséges cookie-k
Always active
Az oldal megfelelő működéséhez elengedhetetlen sütik.
Testreszabás
A személyre szabott beállításokhoz elengedhetetlen sütik.
Statisztika
Az oldal működésének és funkcióinak továbbfejlesztéséhez szükséges sütik.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Testreszabott ajánlatok megjelenítéséhez szükséges sütik.