Blog

Eredményességet befolyásoló tényezők: márka, pozicionálás és szöveges tartalom – Online bozótvágás 15. rész

Cikksorozatunk legutóbbi részében a vevőgondozás rejtelmeiben mélyedtünk el és arra jutottunk, hogy bizony a hűség az online vállalkozásban is kifizetődő! Ma ismét az élményteremtés lesz a középpontban, melynek fontosságáról már korábban is esett szó. Most ...

Olvass tovább

Vevőgondozás – Online bozótvágás 14. rész

Ha sikeresnek bizonyulsz az élményteremtés és a konvertálás terén, akkor a munka nehezét már elvégezted. Ugyanakkor itt szoktak nagyon sokan beleesni abba a hibába, hogy folyamatosan az új vásárlók felkutatásán és konvertálásán dolgoznak, miközben a ...

Olvass tovább

Konvertálás: Érdeklődőkből vevők – Online bozótvágás 13. rész

A konverziós arány a legfontosabb mutatószám, ami meghatározza weboldalad eredményességét. Konverziónak számít minden olyan cselekvés a weboldalon, ahol a látogató valami számodra is értékes feladatot hajt végre (pl. vásárol, kapcsolatba lép veled). Konverziós arány alatt ...

Olvass tovább

Élményteremtés: Ha ügyfeleid már beléptek az ajtón – Online bozótvágás 12. rész

A weboldal ügyfelek által érzékelt élményfaktora leginkább attól függ, hogy mennyire képes kiszolgálni vágyaikat és céljaikat.   A weboldal látogatást mindig megelőzi valamilyen cselekvés, informálódás. Tehát egy bizonyos szándékkal érkeznek oda az érdeklődők, és minél ...

Olvass tovább

A weboldal, mint rendszer fókuszpontjai az ügyfél szemszögéből: Érdeklődőszerzés – Online bozótvágás 11. rész

Az előző részekben már megismerkedtünk a weboldalprojekt főbb szakaszaival, így most az ügyfelek nézőpontjából vizsgálódunk tovább. Sorra vesszük, hogyan keltheted fel a figyelmüket, hogyan nyerd el a bizalmukat és az élményteremtés révén hogyan tudod hosszútávon ...

Olvass tovább

A weboldal projekt 3 alappillére – Online bozótvágás 10. rész

Lássuk melyik az a 3 irányelv, amelyeket muszáj a fejedbe vésni Bár a cikksorozat elkövetkező részeiben a weboldalprojekt fázisainak részletes boncolgatására is sort kerítünk majd, azért 3 alapelvet már most leszögezhetünk, melyek végigvezethetnek téged ezen ...

Olvass tovább

Egy sikeres weboldal projekt életszakaszai: Indulás után – Online bozótvágás 9. rész

Forgalomterelés Ha a projekt tervezési és kivitelezési szakasza sikeresen megvalósult, a forgalomterelés már viszonylag a könnyebb kategóriába esik. Két út közül választhatsz: vagy az ingyenes forgalom irányába indulsz el, viszont akkor intenzív tartalomgyártásba kell, hogy ...

Olvass tovább

Egy sikeres weboldal projekt életszakaszai: Kivitelezés – Online bozótvágás 8. rész

Amennyiben már zöld utat kap a kivitelezés, nem szabad, hogy kétséged maradjon afelől, hogy terméked/szolgáltatásod megfelelő méretű fogadópiaccal rendelkezik-e.   Ám mielőtt megkezdenéd a pénz öntését projekted tényleges kivitelezésébe, érdemes a végleges szövegezés alapján már ...

Olvass tovább

Miért érdemes történeteket mondani az osztrák kancellár díszvacsoráján?

Avagy miért tanulj meg mesélni? Ne tartsd magadban! Javában űztem még a kick-boxot nemzetközi szinten, amikor az innsbruckki világkupán mindenki meglepetésére az osztrák kancellár is tiszteletét tette a verseny megnyitóján. Ez önmagában még nem nagy ...

Olvass tovább

DX Labz