Profitmaximalizálás, Tesztelés

Értékesítés javítása tesztekkel – 3 rész – Online bozótvágás 48. befejező rész

Az értékesítés javítása utolsó epizódjában három fontos elemre térünk ki. A popupokra (felugró ablakok), az e-mailekre és a felhasználói interjúkra. Az értékesítés javítása popupok segítségével Sokan nem kedvelik a felugró ablakokat és való igaz, hogy ...

Olvass tovább

Értékesítés javítása tesztekkel – 2 rész – Online bozótvágás 47. rész

Az értékesítés javítása második epizódjában folytassuk is a sort néhány rendkívül fontos elemmel. Első közöttük a landingek A/B tesztelése. Az értékesítés javítása a landingek A/B tesztelésével A hirdetések optimalizációja után egy lépéssel továbblépünk az értékesítés ...

Olvass tovább

Értékesítés javítása tesztekkel – 1 rész – Online bozótvágás 46. rész

Minden eddigi előkészítés ezt a pillanatot alapozta meg, végre sikerül betekintést nyerned vásárlóid fejébe és rohamléptekkel megindulhatsz a magasabb konverziós szintek irányába. Mai feladatunk az értékesítés javítása. Az értékesítés javítása hirdetésekkel Elsőként a már sokat ...

Olvass tovább

Tesztelés a weboldal indulását követően – Online bozótvágás 43. rész

Merüljünk kicsit mélyebbre a teszt témájában. Az előző részben naggyából kikörvonalazódott az a lista, hogy mit is kell mindenképpen tesztelned közvetlenül a weboldal indulása után. Ebben a részben többek között arról lesz szó, hogy kik ...

Olvass tovább

DX Labz