Profitmaximalizálás, Tesztelés

Értékesítés javítása tesztekkel – 3 rész – Online bozótvágás 48. befejező rész

Az értékesítés javítása utolsó epizódjában három fontos elemre térünk ki. A popupokra (felugró ablakok), az e-mailekre és a felhasználói interjúkra. Az értékesítés javítása popupok segítségével Sokan nem kedvelik a felugró ablakokat és való igaz, hogy ...

Olvass tovább

Értékesítés javítása tesztekkel – 2 rész – Online bozótvágás 47. rész

Az értékesítés javítása második epizódjában folytassuk is a sort néhány rendkívül fontos elemmel. Első közöttük a landingek A/B tesztelése. Az értékesítés javítása a landingek A/B tesztelésével A hirdetések optimalizációja után egy lépéssel továbblépünk az értékesítés ...

Olvass tovább

Értékesítés javítása tesztekkel – 1 rész – Online bozótvágás 46. rész

Minden eddigi előkészítés ezt a pillanatot alapozta meg, végre sikerül betekintést nyerned vásárlóid fejébe és rohamléptekkel megindulhatsz a magasabb konverziós szintek irányába. Mai feladatunk az értékesítés javítása. Az értékesítés javítása hirdetésekkel Elsőként a már sokat ...

Olvass tovább

A weboldal konverzió szintjei – oldalad termeli, vagy égeti a pénzt? – Online bozótvágás 45. rész

Ahogy az előző részben ígértük, mai témánk egy igazán fogós kérdés köré épül. A weboldalad termeli, vagy égeti a pénzt? Sokszor kitértem már eddig a konverziós szint mérésének fontosságára és arra, hogy mennyire kritikus, hogy ...

Olvass tovább

DX Labz