Ha már a vásárlásig eljutott a látogató, kár lenne kihagyni az extra ajánlat (upsell) bedobásának lehetőségét a kosárérték maximalizálásához. Itt is érdemes a legnagyobb mennyiségben értékesített termékedhez kapcsolni a különböző extra opciókat és megnézni, hogy milyen termékkapcsolások működnek a legjobban. Ez tesztelhető akár már magán a termékoldalon is, de ajánlott a fizetésig tartó út folyamán mindig biztosítani valami extra vásárlási opciót, lehetőleg a kosár tartalmához minél relevánsabb módon.

Ingyenes projekttérképünkkel
BIZTOSÍTJUK A KÖZÖS NEVEZŐT


150+ oldalnyi, ingyenes útmutató
weboldalad eredményességének felpörgetéséhez, interaktív formában az Online Gyorsítósáv könyv anyagából.

Az eredményes online vállalkozások térképe, ami mindig mutatja majd, hogy weboldalad adott életszakaszában milyen feladatok várnak rád!

BESZÉLJÜNK RÓLA
hogyan tudnánk neked segíteni


Felkeltettük érdeklődésed? Írj egy pár sort projektedről, és elmondjuk, miben fejlődhet szerintünk a branded, weboldalad, hogyan hagyhatod magad mögött végre a konkurenseidet és milyen megoldásokkal válhatsz piacvezetővé.

    *Ha szeretnéd, hogy telefonon is fel tudjuk veled venni a kapcsolatot vagy visszahívást szeretnél, kérjük add meg telefonszámodat is!

    Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételek-ben foglaltakat!