A hirdetések teszteléséhez érdemes sorra venned, hogy terméked a célközönség mely fájdalompontjaira nyújt megoldást és ezeket szerepeltetned a hirdetés szövegezésében, illusztrációiban. Minél több változat készül, annál nagyobb lesz az esélye, hogy lesz olyan verzió, ami teljesítményben kimagaslóan szerepel a többi változathoz képest. A hirdetések változatainál néhol elég csak minimálisan módosítani a szövegen, vagy a képi tartalmon, és máris látható eltérés mutatkozik majd meg a tesztek eredményeiben.

Ingyenes projekttérképünkkel
BIZTOSÍTJUK A KÖZÖS NEVEZŐT


150+ oldalnyi, ingyenes útmutató
weboldalad eredményességének felpörgetéséhez, interaktív formában az Online Gyorsítósáv könyv anyagából.

Az eredményes online vállalkozások térképe, ami mindig mutatja majd, hogy weboldalad adott életszakaszában milyen feladatok várnak rád!

BESZÉLJÜNK RÓLA
hogyan tudnánk neked segíteni


Felkeltettük érdeklődésed? Írj egy pár sort projektedről, és elmondjuk, miben fejlődhet szerintünk a branded, weboldalad, hogyan hagyhatod magad mögött végre a konkurenseidet és milyen megoldásokkal válhatsz piacvezetővé.

    *Ha szeretnéd, hogy telefonon is fel tudjuk veled venni a kapcsolatot vagy visszahívást szeretnél, kérjük add meg telefonszámodat is!

    Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételek-ben foglaltakat!